וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה סלינה גומז עם השנים?

צילום: gettyimages

6.9.2016 / 14:34

אחת הכוכבות המצליחות ביותר בהוליווד והבחורה הנעקבת ביותר באינסטגרם היא סך הכל בת 24, וומתחזקת קריירה מטאורית כמעט עשור שלם. אז איך השתנתה סלינה גומז עם השנים? צפו. וואלה! סלבס נסיכה

אימג'בנק GettyImages

סלינה גומז נולדה בטקסס בשנת 1992, לאמא ממוצא איטלקי ואבא ממוצא מקסיקני. עולם הבמה משך את המולטי טאלנט כבר מגיל 12, והיא החלה להופיע בסדרות ילדים. הפריצה הגדולה הגיעה כשכיכבה בסדרה של ערוץ דיסני, "המכשפים מוויברלי פלייס", והפכה לכוכבת גדולה.

מעבר להצלחה בתעשיה ההוליוודית, סלינה תמיד כיכבה גם במדורי הרכילות, בעיקר בגלל מערכת היחסים הסוערת שלה עם ג'סטין ביבר, שלמרות שהסתיימה בשנת 2014, נראה כי לעולם לא תיגמר. נראה שהשניים לא יכולים לשחרר אחד מהשנייה, ומתכתשים מעל דפי האינסטגרם או נתפסים בעוד פפראצי משותף.

למרות גילה הצעיר, גומז היא מטאור של הצלחה בשמי הוליווד. היא משחקת בסרטים וסדרות, מתחזקת קריירה מוזיקלית ענפה, ומצליחה לשמור על באז תמידי סביבה - כשהיא הכוכבת הכי נעקבת בעולם ברשת החברתית אינסטגרם. לא ברור אם כחלק מתעלול יחצני או כהצהרה רצינית, אבל בשבוע שעבר הודיעה הכוכבת כי היא פורשת מעשייה מוזיקלית. בעקבות ההצהרה הדרמטית, וואלה! סלבס החליטה לעצור ולבדוק: איך השתנתה סלינה גומז עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: מיילי סיירוס| שיילו פיט ג'ולי| הילארי סוואנק| ליה מישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully