וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מיילי סיירוס עם השנים?

צילום: gettyimages

2.9.2016 / 1:08

הילדה הרעה של הוליווד לא תמיד הייתה כזו, בתחילת דרכה היא עוד הייתה נערת הפוסטר של 'דיסני' בסדרת הנעורים 'האנה מונטנה'. השינוי ההתנהגותי גרר איתו גם שינויים חיצוניים, מה שגרם לוואלה! סלבס לעצור ולתהות: איך השתנתה מיילי סיירוס עם השנים? צפו

מתיחת פנים - ככה השתנתה מיילי סיירוס מ-2006 עד 2016/מערכת וואלה! News

מיילי ריי סיירוס נולדה בנובמבר 1992, בנאשוויל טנסי, בשם דסטיני הופ סיירוס. היא ביתו של בילי ריי סיירוס, זמר קאנטרי ושחקן, וטיש סיירוס, מעצבת הפנים ובמאית. השם "מיילי" נוצר מקיצור של הכינוי 'סמיילי', אותו קיבלה מאביה משום שהייתה תינוקת חייכנית.

כבר בגיל צעיר החתימה אותה אמה אצל סוכן שחקנים ומנהל מוזיקלי שיקדמו את הקריירה שלה, ובגיל 11 היא התקבלה לשחק את התפקיד הראשי בסדרת הנעורים 'האנה מונטנה'. הצלחת התוכנית הפכה את סיירוס לכוכבת נוער ולהצלחה כלכלית ושיווקית. פרק הבכורה של הסדרה, ששודר ב-2006, זכה להיות הפרק הנצפה ביותר מעולם עבור תוכנית של ערוץ דיסני, והסדרה עצמה הפכה להיות אחת מבעלות הרייטינג הגבוה ביותר בכבלים.

מאז שירדה הסדרה המצליחה, מיילי מנסה לשבור בכל דרך אפשרית את תדמית הילדה הטובה. הניסיון הזה כולל צילומי עירום פרובקטיביים, טוורקינג בשידור חי, העלאת תמונות שלה מעשנת סמים לרשתות החברתיות ועוד מקרים ותקריות שהשתיקה יפה להם. סיירוס אומנם עברה מהפך תדמיתי, אבל איך היא השתנתה חיצונית עם השנים? צפו בשינוי של הכוכבת המטורללת.

לעוד מתיחות פנים: שיילו ג'ולי-פיט| הילארי סוואנק| ליה מישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully