וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה טיילור סוויפט לא הגיעה לטקס פרסי הMTV?

30.8.2016 / 9:58

בזמן שתעשיית המוזיקה לא מפסיקה להקניט את טיילור סוויפט על כך שהבריזה מטקס פרסי המוזיקה, בטענה שחששה ממפגש גורלי עם שלושת אויביה - היום נחשפת הסיבה האמיתית לאי הגעתה של הכוכבת לטקס. וואלה! סלבס נשבעת

צילום מסך

טקס פרסי המוזיקה הוא הטקס החשוב ביותר בתעשיית המוזיקה - כולם רוצים להגיע, להופיע, לשבת בכיסא החם, וליהנות מההצגה. אך מה קורה שכוכבים מחלטים לא להגיע? חרושת השמועות מתחילה. כך קרה לסופר סטארית, טיילור סוויפט, שהודיעה שהיא לא תגיע לטקס הנוצץ, מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד.


לעוד סיפורי סלבס
יעל פוליאקוב מצפה לבייבי
השם המיוחד שבחרה סיון קליין לבן שלה

טיילור סוויפט. צילום מסך
את לא כמו כולם. סוויפט/צילום מסך

מבלי לחכות לסיבה מוצדקת - הצהובונים בחו"ל התחילו עם הספקולציות: חלקם טענו שהיא מפחדת להיתקל באקס, קלווין האריס ואחרים טענו שהיא בכלל רועדת ממפגש עם הצמד קים קרדשיאן וקניה ווסט והחליטה לוותר על התענוג ולהקשיב לקנייה ווסט נואם במשך 4 דקות מלאות כשהוא משמיץ אותה בזמן שהיא צריכה לשבת שם ולחייך כמו ילדה טובה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדי בית המשפט התרגשו יותר. טיילור ואלמונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז זהו, שכל התשובות לא נכונות. היום, מפרסמים אתרי רכילות בעולם שהסיבה לכך שטיילור לא הגיעה נבעה אך ורק מהתחייבותה לחוקה של אמריקה הגדולה, כך שביום הטקס, התייצבה הזמרת המפורסמת בבית משפט בעיר הולדה נאשוויל, טנסי, על מנת להיות חלק מחבר מושבעים במשפט.

טיילור סוויפט בטקס פרסי הגראמי, לוס אנג?לס, פברואר 2015. GettyImages
תמיד תהיי כוכבת! טיילור/GettyImages

למי מכם שלא צפה בסדרות אמריקאיות, בארצות הברית כל אזרח ואזרחית מחויבים בחוק להיות חלק מחבר מושבעים בבית משפט. כן, גם הכוכבים הגדולים מחויבים להגיע, ללא פרוטקציה וללא הברזות. כיאה לטיילור, עם תדמית של בת השכן, היא הגיעה בלבוש סולידי, נטולת איפור ובלי סממן אחד של כוכבת על לעשות את מה היא צריכה לעשות.


וואלה! סלבס הוזמנה למשפט אחרי שרדפה אחרי שליח מוזס כשלא קיבלה מספיק רטבים!

מה דעתכם על התזמון המושלם של טיילור? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully