וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפנים האחרות של נאור ציון

2.9.2016 / 1:11

הבת של הזמרת שגנבה את ההצגה, התינוקת החדשה שתגיח בקרוב לביצה, ההורים המאושרים שנתפסו בעין המצלמה, הפרידה הכואבת של השחקנית המוכשרת, וכמובן, האישיות הלא נעימה של השחקן המצחיק - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את המקום החמישי תופסת הבת המתוקה של ביונסה, בלו אייבי, שבשקט בשקט גנבה לכל הכוכבות הגדולות את ההצגה בטקס פרסי ה-MTV, כשהפציעה בשמלת זהב וחצאית טוטו עם שובל ארוך, שעלתה, שימו לב, רק 11 אלף דולר.

בלו אייבי. אינסטגרם, צילום מסך
התפוח לא נופל רחוק. ביונסה ובלו/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת מישהי שבקרוב מאוד תלביש את הבת שלה או את הבן שלה בבגדים יוקרתיים, ככה זה שמיכל הקטנה מצפה לבייבי נוסף שיתווסף למשפחה שכוללת כבר שני ילדים מתוקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
תוספת חדשה. מיכל והמשפחה/רפי דלויה

ואם כבר ילדים, אז קבלו תמונות ראשונות של הבת של בר.. סתם לא באמת, אבל היי, גם תמונות ראשונות ובלעדיות של האמא הטרייה, שבועיים לאחר הלידה הן גם להיט, לא ככה? במיוחד שהאמא נראית במיטבה.

בר רפאלי + עדי עזרא. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
אמא טרייה. בר ועדי/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

הנה, הגענו כבר למקום השני, שם נמצאת מישהי שכבר לא תלבש שמלה נוצצת בקרוב, כי הילה סעדה והארוס שלה החליטו לסגור את הבסטה ולהיפרד כידידים אחרי שנה וחצי של זוגיות.

הילה סעדה. אור גפן,
בימים טובים יותר. הילה והארוס/אור גפן

ובמקום הראשון, קבלו את האיש, הבדיחות והמעשים הלא מצחיקים, הלא הוא נאור ציון, שעל פי עדויות של אנשים שעבדו תחתיו, מדובר בבן אדם אלים, נרקיסיסט ומגלומן שמפחיד לעבוד איתו. במילים אחרות, כנסו לקרוא את התחקיר המלא בוואלה! סלבס.

נאור ציון. יוני טובלי
אלים. נאור/יוני טובלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully