וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסלבס מאבדים את זה

26.8.2016 / 2:00

הזמר המפורסם שטס עד לאיטליה בשביל להתחתן, השחקן המסוקס שלקח את החברה לחופשה במלדיביים, האבא של הדוגמנית ששוב חשוד באלימות, הזמר הצעיר שסולק בבושת פנים ממועדון לילה וכמובן, השחקן המפורסם שזרק כוס ושפך וויסקי על שחקנית אחרת - וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותח זה שהלב שלו בחר, או במילים אחרות קובי אפללו המריא עד לרומא בשביל להינשא לבת זוגו בחתונה אינטימית שכללה מספר חברים קרובים ובני משפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! קובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה אל המקום הרביעי, שם עוד נמצא עוד זוג שהחליט לממש את אהבתו, הפעם לא בחתונה כי אם בחופשה רומנטית, ככה זה שאלי פיניש לוקח את החברה שלו לחופשה במלדיביים ומעלה לראשונה תמונה שלו תחת הכיתוב: 'אהובת ליבי'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהובת ליבו. אלי והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתפנית חדה, למקום השלישי מגיע רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, שרק בשבוע שעבר כיכב כאן לאחר שהואשם כי תקף שוטרת. כעת, אם לא די בכך – טוען סגן ראש עיריית הוד השרון כי רפאלי תקף אותו מילולית ואיים עליו. רפאלי לא ויתר וניגש למשטרה עם צילומים ממצלמת הרכב שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לי מצלמות. רפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני, עדיין בענייני אלימות, כי נדב גדג' סולק ממועדון לילה לאחר שניהל ויכוח קולני עם האקסית שלו, שמצידה פרצה בבכי היסטרי – מה שגרם לשומרים ללוות את הזמר הצעיר מחוץ לכותלי המועדון.

נדב גדג' בהופעה באולפן וואלה. ראובן קסטרו
לא הכל זהב. נדב/ראובן קסטרו

אל המקום הראשון, כמה מפתיע, עדיין בענייני אלימות, מגיע השחקן נאור ציון, שחטף את הקריזה באמצע יום צילום והשליך כוס זכוכית על הרצפה שהשפריצה לכל עבר ופגעה באחת השחקניות שהיו על הסט.

נאור ציון. יחצנים, רפי דלויה
וויסקי? נאור/רפי דלויה, יחצנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully