וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נוספת הוגשה נגד אבא של בר רפאלי

טל אסבט

23.8.2016 / 21:48

אחרי התלונה שהוגשה נגדו על תקיפת שוטרת, עכשיו טוען סגן ראש עיריית הוד השרון, יואב רוזן, כי רפאלי תקף גם אותו בזמן נהיגה על כביש בעיר בה הוא מתגורר. וואלה! סלבס לא עוצרת באדום

ניר פקין

נראה שחייה של משפחת רפאלי לא יודעים מרגוע וממשיכים לספק כותרות שוב ושוב. הפעם, זה שוב אביה של הדוגמנית, רפי רפאלי, שחשוד כי תקף את יואב רוזן, סגן ראש עיריית הוד השרון - העיר בה המשפחה מתגוררת שנים רבות.

רוצים עוד רכילות?
בית המשפט! מה העונש שנגזר על ענבל ביבי?
מי מאיים על יהודית באומן ושימי תבורי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלונה נוספת. רפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! סלבס טען רוזן כי "רפי כעס על נהיגתי, שלטענתו הייתה איטית מיד, הוא ניסה לעקוף אותי, ואז, לאחר שעקף אותי - הוא חסם אותי עם רכבו, פתח את החלון קילל, איים וגידף, ואז החלטתי שאני לא נכנע לפחד והחלטתי להגיש תלונה במשטרה. אני מאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה".

התלונה המדוברת, שפורסמה בחדשות 2, מצטרפת לתלונה שכבר קיימת נגד רפאלי, זאת לאחר ששוטרים שהגיעו לביתו בשבוע שעבר וביקשו להנמיך את המוזיקה שבקעה ממסיבה פרטית שם, טענו כי נתקלו בהתנגדות של רפאלי וחברו, וכי רפאלי אף תקף את אחת השוטרות. צילומי האבטחה עם זאת, הציגו תמונה שנראית קצת שונה ונוגדת את מה שטענו השוטרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רפי רפאלי בר רפאלי. יוני טובלי
מה בר תגיד? רפי ובר/יוני טובלי

עו"ד גיל פרידמן, המייצג את רפאלי, מסר בתגובה: "אנחנו לא מכירים אירוע שכזה ואנחנו כופרים לחלוטין בהאשמות. נראה שלאור הסרטים שהושגו, המשטרה נטפלת למרשי ללא סיבה".

וואלה! סלבס עשתה פעם פקק ברחוב הרצל בראשון. מה אשמתה שבדיוק הלכו להביא עמבה חדשה?

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully