וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון מגיב: "פוטרתי מעבודתי. אני לוקח אחריות"

22.8.2016 / 13:05

הכדורסלן במיל', שרק לאחרונה הופצו ברשת סרטוני סקס שהוא צילם, מגיב לכל הטוקבקיסטים וכותבי הטורים, בפוסט ארוך בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי" ואף חושף כי פוטר מעבודתו כמאמן כדורסל. וואלה! סלבס יורה אש

ניר פקין

רק לפני כשבוע הביצה כולה געשה בעקבות סרטוני סקס שהופצו ברשת, בהם נראה הספורטאי לשעבר, גילי מוסינזון, מצלם את עצמו באורגיה עם עוד 3 אנשים, שאחת מהן היא בת זוגו. הסרטונים, שנשלחו על ידי מוסינזון עצמו לקבוצה פרטית בפייסבוק, דלפו במהרה החוצה וגרמו לסקנדל.

נשים פמיניסטיות, טוקבקיסטים זועמים ושלל עיתונאים מזועזעים מיהרו להכפיש את שמו של מוסינזון ויצאו כנגד העובדה שהוא מצלם נשים תמימות ומנצל את מעמדו כ'סלב' ומשפיל את אותן נשים.

רוצים עוד רכילות?
אלי פיניש מציג: חברה חדשה וצעירה
פאטוצ'! טהוניה רובל והחבר נפרדו אחרי חודשיים

גילי מוסינזון. ניר פקין
יורה אש! גילי/ניר פקין

היום (ב'), אחרי שתיקה ארוכה, החליט מוסינזון לפתוח את הפה ולהשיב אש בפוסט ארוך בעמוד הפייסבוק שלו (הטעויות במקור): "אני לוקח אחריות מלאה על החוסר אחריות האישית שלי ועל התמימות ועל העלק לא ידעתי שהסרטונים יופצו", כתב הכדורסלן לשעבר, "הייתי אידיוט סבבה? אך גם בטחתי באנשים אידיוטים. זה תמיד יקרה לי. גם כשהכנסתי הומלסית בנובמבר כי התחיל להיות גשום. ומה קרה אחרי חודשיים?
היא אמרה לי שהיא לא מתפנה. לב שאוהב וגם טועה ולא הכי חכם לפעמים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גילי מוסינזון. ניר פקין
מה החברה אומרת? גילי, דניאל וסתיו/ניר פקין

"אז לגבי הסרטונים הייתי קצת אהבל סבבה? הלוואי ובזה הייתי מואשם. לכל טורי השטנה וההשמצות באתרים וברשת כנגדי בסופהש האחרון היה מכנה משותף והוא:
הזעקה כנגד היחס שבין היותי סלב חזק בעל הון פוליטי לעומת כל אותן נשים מסכנות צעירות ומובלות שבטח עירבבתי אותן ככה וגזרתי עליהן קופון. היום פיטרו אותי כמאמן בהפועל תא- הבית שלי. האהבה שלי. רצו שניפגש אבל כבר לא ישנתי 3 ימים כי אני נלחם בתחנות רוח. אני בטוח שבהפועל תא שומעים ויודעים ובטוח גם קוראים מאקו או סלונה.
אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. מעולם לא עברתי על שום חוק. מעולם לא פגעתי במזיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס הזועם/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מיום שישי אני עונה למקללים ומסיתים בדרכי נועם ולא מתפתה. אנשים שכתבו שאני קריפ וסוטה ודוש וצחקו על הדיסלקציה שלי ואמרו שעברתי על החוק ללא הסתייגויות וללא הנחות ושאין לי אישור לפרסם ושאני עבריין. אולי בתגובות יהיה מקום לעוד אנשים שרוצים להכנס בי כי הגוויה כבר מוטלת אז בואו ותתנו עוד בעיטה קטנה. אני לא רוצה לשמוע משום אישה ומשום גבר מי נפגע יותר כי זאת לא תחרות. הנחת היסוד כי נשים לרוב נפגעות יותר בהפצת סרטונים מסוג אילו לא נותנת את הלגטימציה לשום אדם להתנגח בי מאחר ואני גבר. זה לא קשור לגבר או אישה זה קשור לבן אדם או לא. כשם שאני מתנגד לחלוקה הישנה של ימין ושמאל, כך אני מתנגד לחלוקה הישנה של בנים ובנות.
יש בני אדם, יש רגשות, ובכל מקרה לגופו. חייב לציין כמה נשים שלא שיחררו אותי מהסיבה שמעולם לא הייתי אישה.
זהו כל חטאי".

רותם איזק + גילי מוסינזון. ניר פקין
גם האקסית נכנסה בו. גילי ורתם/ניר פקין

"שאף אחד לא יתעסק לי עם המיניות ושאף אחד לא יגיד לי שאני לא יודע מה מרגישה מישהיא שהיא אובייקט מיני, ושאף אחת לא תגיד לי שאני לא יודע מה מרגישה מישהיא שהתקיפו אותה מינית. כי אני יודע. אל תתנו לציניות שלי ולהומור לבלבל אתכם. גם כשירו טילים על תא הגבתי פה בהומור. מה שאתם רואים זה לא תמיד מה שבאמת. שמעתי מחברים שהציפרלקס עושה פלאות. חושב שנגמרו לי הכוחות. אני הייתי גילי בדרך לרמת חן. ביוש".

וואלה! סלבס מחכה שסרטוני הסקס שלה ידלפו כבר!

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully