וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב סרטוני הסקס והאקסית מתנגחים בפומבי

17.8.2016 / 12:05

אחרי שהביצה כולה געשה בעקבות סרטוני הסקס של ספורטאי העבר, עכשיו האקסית שלו, רתם איזק, החליטה לפתוח את הפה בסטטוס בפייסבוק. אל דאגה, גילי מוסינזון, כוכב הסרטונים, מיהר להגיב. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

ניר פקין

רק בתחילת השבוע וואלה! סלבס דיווחה לכם על הקט פייט בין ג'סטין ביבר והאקסית סלינה גומז, עכשיו קבלו את הגרסה הישראלית, כי גילי מוסינזון והאקסית, רתם איזק, סיפקו הצגה לכל העוקבים שלהם בפייסבוק.

רוצים עוד רכילות?
לא תאמינו! עבור מי תדגמן מירי בוהדנה?
לוהטת: שיר אלמליח בקמפיין בינלאומי. בהלבשה תחתונה

רותם איזק + גילי מוסינזון. ניר פקין
בימים טובים יותר. גילי ורתם/ניר פקין

זוכרים שאתמול (ג') וואלה! סלבס סיפרה לכם על סרטוני סקס של ספורטאי העבר שמסתובבים ברשת? אז עכשיו איזק, שיצאה עם כוכב סרטוני הסקס, מוסינזון, לתקופה קצרה - החליטה לעשות לו אאוטינג בסטטוס שפרסמה, "הלוואי שנחייה בחברה שבה הרעש סביב סרטון סקס ש"דלף" לא יהיה סביב האקט עצמו", כתבה איזק, "והעובדה שאשכרה רואים איברים (וואו! בולבול! מהפכני!) אלא סביב העובדה שיש שם בחורות צעירות שנכנסו לסיטואציה כי הוא מפורסם וזה מגניב ועכשיו הן צריכות לראות את עצמן על ארבע בזמן שהצלם גוזר עליהן קופון. המעט שאפשר לעשות זה לא להפיץ סרטונים שהיו גורמים לנו למות מבפנים אם המצולמת הייתה הבת/האחות/החברה שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם חשבתם שכאן נגמרה הפרשה, אתם טועים. נראה שלמוסינזון לא הפריעה העובדה כי איזק חשפה שהוא כוכב הסרטונים, כי אם המסר שהעבירה, אז ברור שהוא ענה לה בתגובה חריפה לא פחות, כשכתב שאיימה עליו לאחר שגילה לה כי הוא ביסקסואל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את יודעת במי מדובר? האם הסרטון נשלח אלייך? כי מי ששלח לך אותו עבר עברה", כתב לה מוסינזון בתגובה, "במידה ואת יודעת במי מדובר, או שסיפרו לך, או שראית את הסרטון כי הוא נשלח אלייך, אז זה קצת מוזר אחרי שיצאנו ביחד וסיפרתי לך שאני ביסקסואל וששכבתי עם גבר איימת עלי כך בוואטסאפ: 'רציתי לכתוב לך שבחיים לא חרכו לי את הנשמה כפי שאתה חרכת. מאוד אמיץ מצדך לעשות את זה. או אמיץ מאוד או מנותק או פשוט קהה חושים. יום אחד, גילי, אתה תפגוש בבחורה שלא תחמול, ותדאג להגיד בקול את שאחרים לוחשים בחדרי חדרים. שמור על עצמך ושמור על נפשן של נשים שאותן אתה מיטיב לכבוש', ועוד אחרי זה היתה לך את החוצפה לבקש לראיין אותי לפנאי פלוס כי יצאתי מהארון, חצי שנה אחרי שאיימת עלי. ועכשיו הפוסט החמוד הזה שניתן להבין כאילו את לא יודעת במי מדובר. גזום הגזמת רותם".

וואלה! סלבס פנתה למוסינזון לקבל תגובה
- גילי, סרטונים, אקסית וזה..
"רתם עולה כיתה אך לא בבית ספרנו".

וואלה! סלבס רצתה לפרסם את סרטוני הסקס שלה עם עצמה, אבל החליטה לוותר מתוך רחמים כלפי הציבור.

מי לדעתכם צודק? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully