וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אב הדוגמנית שנעצר הוא רפי רפאלי, אביה של בר רפאלי

15.8.2016 / 14:32

כעת אפשר לספר שאביה של דוגמנית הצמרת שנעצר בסוף השבוע האחרון הוא רפי רפאלי, אבא של בר רפאלי, שנעצר בחשד שהרביץ לשוטרת אחרי שניידת הגיעה אל ביתו בעקבות תלונות על רעש עקב מסיבה שערך בביתו. וואלה! סלבס באזיקים

ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא רפאלי. רפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי יומיים של צו איסור פרסום, שכמו במקרים קודמים שנגעו למשפחת רפאלי - לא ממש עזר להסוות את זהותו, הותר לפרסום כי אביה של הדוגמנית המפורסמת שנעצר הוא רפי רפאלי, אביה של בר רפאלי. קחו רגע לצאת מההלם ותמשיכו לקרוא.

רפאלי נעצר ונחקר במשטרת כפר סבא, בשורת עבירות ובהן הכשלת שוטר, תקיפת שוטר והקמת רעש, יומיים בלבד אחרי לידת נכדתו הבכורה ליב.

לעוד סיפורי סלבס:
רז זלצרמן, שומע? אלכסה דול בשמלת כלה
קאט פייט: מה גרם לפיצוץ בין דנה זרמון וקים אקפי?

בר רפאלי עם אבא שלה רפאל (רפי) רפאלי, אחרי האירוע של "ליברפול", אוגוסט 2010. GettyImages
לחיים הטובים. בר ואבא/GettyImages

כזכור, בסוף השבוע האחרון (ש') בשעות אחר הצהריים התקבלו קריאות במוקד משטרת מחוז מרכז על הקמת רעש בביתם של משפחת רפאלי בהוד השרון, שם חגג רפי את לידת נכדתו. למקום הגיעה ניידת משולבת של המשטרה ובה שוטרת ופקח. על פי חוק הקריוקי, נכנסה השוטרת לחצר הבית במטרה להפסיק את הרעש. בשלב זה, אביה של רפאלי תקף את השוטרת וגרר אותה אל מחוץ לחצר הבית תוך שהוא צועק "אין לך סמכות להיכנס לי לחצר".

מיד אחר כך נעל רפי את שער הכניסה לחצר. השוטרת מיהרה להזעיק תגבורת ולמקום הגיע כוח גדול של המשטרה, שם נעצר רפי רפאלי ונלקח אל תחנת המשטרה.

רפי רפאלי אבא של בר רפאלי. יוני טובלי
מעולם לא אהב מצלמות. או את החוק. רפאלי/יוני טובלי

אתמול (א') פנו רפאלי וחברו שנעצר עמו, לבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להורות על ביטול מגבלת מעצר הבית לשלושה ימים, וכן ביטול התנאי של איסור המפגש ביניהם למשך חודש ימים. השופטת דחתה את מרבית הטענות מחשש שהשניים ישבשו את החקירה.

רפי רפאלי בר רפאלי. יוני טובלי
תמיד איתה באש ובמיים/יוני טובלי

נראה ששמה של משפחת רפאלי מסרב לרדת מהכותרות בתקופה האחרונה, בהקשרים לא חיוביים, בלשון המעטה. אחרי פרשת המיסים בה נחקרו בר וציפי ופרשת השוחד בה מעורב האח החייל און, כעת מגיעה ההסתבכות של האב רפי, ומחזקת את התחושה כי בני משפחת רפאלי החלו לעבור את גבול הטעם הטוב בתחושת העליונות שלהם והצפצוף על מערכת החוקים במדינה. נותר רק לקוות שליב הקטנה לא תלך בדרכם.

וואלה! סלבס מרגישה שהיא מעל החוק רק בכל מה שנוגע לזנות.

מה אתם אומרים? נמאס לכם מההתנהגות משולחת הרסן של משפחת רפאלי? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully