וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ארי גולד חושב על סיכויי ההצלחה של שלומית מלכה?

כתב: מאור בן הרוש | צלם: אבי כהן

10.8.2016 / 13:55

כוכב 'הפמליה' ג'רמי פיבן נחת בישראל למטרת צילומי פרסומת חדשה, אבל כנראה שכח את האנרגיות של ארי גולד בלוס אנג'לס, ונראה בעיקר עייף מהחיים. אז מה הוא חושב על סיכויי ההצלחה של שלומית מלכה? ולמה שאלה על אביבית בר זוהר הקפיצה אותו? וואלה! סלבס חיה בסרט

אבי כהן

וואלה! סלבס התרגשה, התבשמה, ואפילו בזבזה את המקלחת החודשית שלה, לקראת הפגישה המרגשת שלה עם ג'רמי פיבן, הלא הוא ארי גולד מסדרת הקאלט 'הפמליה'. אתם רק יכולים לתאר לעצמכם עד כמה גדולה הייתה אכזבתה, כשבמקום ארי הסוכן המצחיק והנמרץ, ישב מולה גולד, עייף, נטול אנרגיה וחסר חשק לחיים?

לעוד סיפורי סלבס:
לא תאמינו מי החברה החדשה של ג'סטין ביבר
עתידות: בקרוב תראו את ירדן הראל בלי בגדים

ג'רמי פיבן. אבי כהן
עייף. פיבן/אבי כהן

פיבן, ממש כמו דמותו בסדרה, הוא יהודי הדוק, אך למרות האהבה הרבה למסורת, זהו ביקורו הראשון בארץ הקודש, לכאן הגיע על מנת להצטלם לפרסומת לאתר buyme. אל תדאגו, הוא כבר הספיק לטייל בים המלח, לקפוץ ליד ושם, לאכול חומוס מושלם ואפילו לקחת את המתכון הסודי להכנתו.

בניגוד לחלק מחבריו שבוחרים להחרים את ישראל (או לפחות להצניע את הגעתם לכאן), פיבן דווקא מפרגן לארץ הקודש, ומספר שיעלה תמונות לרשתות החברתיות מהטיולים שלו באתרים הקדושים. רק שמישהו יעדכן אותו שמסיבת יום ההולדת של רון אלוף בה בילה אמש (ג'), לא באמת נחשבת למקום קדוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רמי פיבן. אבי כהן
באנרגיות נמוכות. פיבן/אבי כהן

מאחר והוא לנצח יחקק בזיכרון כסוכן השחקנים האגדי ארי גולד, וואלה! סלבס רצתה לשאול את דעתו על כמה מהטאלנטים של הביצה המקומית, ולברר האם לדעתו יש להם סיכוי להצליח מעבר לים. פיבן וסוללת היחצנים שלו קצת פחות התחברו למשחק, וסירבו בתוקף לתת לו לחוות דיעה על טאלנטיות כמו אביבית בר זוהר (למה, מאמי?). לעומת זאת, על שלומית מלכה הוא הסכים לדבר, ואמר שלדעתו היא צריכה לקבל קמפיינים ענקיים. ממש נביא.

לוואלה! סלבס יש את המתכון המושלם לחומוס - שמן, שמן, ועוד קצת שמן.

מתרגשים מהביקור של ג'רמי פיבן בארץ הקודש? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully