וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קיילי ג'נר

13.8.2016 / 0:22

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בת 19 לא רגילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# קיילי ג'נר התפרסמה לראשונה בזכות תוכנית הראליטי 'משפחת הקרדשיאן'. היא הייתה רק בת 9 כשהתוכנית יצאה לאוויר העולם. התוכנית התעסקה לרוב באחיותיה הגדולות, אך צופים שראו את קיילי עוברת איתם את גיל ההתבגרות לעין המצלמות - התאהבו בה.

קיילי ג'נר. ספלאש
תודה לאחיות שלי./ספלאש

# קיילי סיפרה בראיון כי לאור התהילה שבאה עם התוכנית היא עברה התעללויות ובריונות מצד ילדים בבית ספר שלה מדי יום, "מאז התוכנית אני קורבן לבריונות כל יום, כל יום אני קוראת עליי משהו שלילי, וזה קורע את הלב".

# בעקבות התוכנית, קיילי פיתחה לעצמה מועדון מעריצים משלה, דבר שמאמא קריס ניצלה לטובתה והכניסה את קיילי לעולם העסקים, כך שכיום יש לה מותגי אופנה וקוסמטיקה שנושאים את שמה. אבל את העיסוק הנוסף שלה, אולי לא הרבה מכירים וזה: סופרת - קיילי וקנדל כתבו יחד רומן בדיוני, בשם 'מורדות', והספר השני בדרך למדפים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קיילי ג'נר. TMZ, אתר רשמי
קיילי ג'נר/אתר רשמי, TMZ

# למרות האהבה שלה לקוסמטיקה, ופס הייצור שלה של לקים, צליליות ואודמים, קיילי מודה שהיא הולכת לפגוש חברים היא מעדיפה ללכת בלי איפור בכלל לטענתה זה בכלל לא מחמיא לה, ושהפעמים שהיא כן מתאפרת זה כשהיא ביום צילום. מיליון התמונות באינסטוש שלה יוכיחו אחרת.

קיילי ג'נר. צילום מסך
עם טייגה בן הזוג/צילום מסך

# קיילי חוגגת 19 שנים, למרות גילה הצעיר, נכון להיום היא בין הנערות הצעירות הכי מרוויחות בארה"ב, היא כבר הספיקה לרכוש בית בשווי 2.7 מיליון דולר, יש לה צי מכוניות, והונה מוערך ב- 17 מיליון דולר, לא לפני מיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully