וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קרב הסכינים של השפים המפורסמים

5.8.2016 / 0:12

הבת של אובמה עושה בושות למשפחה, שאנון דוהרטי חושפת פרטים חדשים על המחלה, אסף אטדגי נפרד מאשתו לאחר פחות משנה של נישואים, מושיק רוט מציע נישואים לבת הזוג ומאיר אדוני ואסף גרניט לא ממש מדברים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח הילדה הראשונה של העולם, הלא היא בתו של ברק אובמה, מלייה, שנכנסה לתקופת האס"ק שלה רגע לפני שאביה מסיים לשלוט בעולם כסרטונים שלה מדגימה ריקודי טוורקינג מפורסמים בכל העולם. אה כן, היא גם הצטלמה עם ראפר שהוא במקרה עבריין מורשע שהואשם בתקיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתוללת. מליה והאחים הראפרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים, רק שהפעם מדובר בבשורות לא כל כך משמחות, כי שאנון דוהרטי חשפה בפני העולם כי מחלת הסרטן בה חלתה לאחרונה התפשטה וכי מצבה לא מזהיר פנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצוב. שאנון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין בשורות רעות, כי במקום השלישי נמצא אסף אטדגי שאחרי פחות משנה החליט להיפרד מאשתו ואם בנו, אורלי חג'ג'. אם אתם חייבים לדעת, אטדגי כבר לא מתגורר בביתם המשותף כי אם בקראוון שלו בחוף מכמורת.

אסף אטדגי. רפי דלויה,
בימים טובים יותר. אסף ואורלי/רפי דלויה

אז בזמן שאטדגי נפרד, במקום השני נמצא מושיק רוט שאחרי פחות משנה החליט לכרוע ברך או לשלוף טבעת מתוך צדפה, ולהציע נישואים לבת הזוג שלו – שירן בן שושן, שעל הזוגיות שלהם קראתם לראשונה בוואלה! סלבס.

מושיק רוט + שירן. ניר פקין
חמודים. מושיק ושירן/ניר פקין

והגענו למקום הראשון, עדיין בענייני אוכל וריאליטי, כי גורמים בהפקת הריאליטי החדש 'אוטו אוכל – משחקי השף', יודעים לספר על חתול שחור שלא לומר פנתר, שעבר בין מאיר אדוני ואסף גרניט. או יותר נכון בין אסף גרניט לבין עצמו. על פי הגורמים, אסף לא מסוגל לספוג את ההפסדים שלו לאדוני, כך שהוא בקושי מחליף איתו מילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו! מאיר ואסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully