וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת מהארון: קריסטן סטיוארט מתוודה "אני יותר שמחה עם נשים"

28.7.2016 / 14:59

השחקנית קריסטן סטיוארט נפתחת לגבי חייה האישיים, בראיון למגזין 'אל בריטניה', היא שמה סוף לשמועות על מערכות היחסים שלה עם נשים ויוצאת לראשונה מארון. וואלה! סלבס גאה

קירסטין סטיוארט. ספלאש
תמיד תשארי בלה. סטיוארט/ספלאש

כוכבת הטרילוגיה 'דמדומים', קריסטן סטיוארט, עולה לכותרות כל כמה זמן בהקשר של שערוריה כזו או אחרת. תזכורת קלה למי שהספיק לשכוח: היו לה יחסים מאוד מסוקרים ופוטוגניים עם רוברט פטינסון החתיך, ואז הגיעה הפרידה שריסקה אלפי לבבות של מעריצות בעולם - שקרתה בעקבות בגידה של קריסטן עם במאי נשוי אותו הכירה על הסט צילומים.

עוד ברכילות
לראשונה: מריה קארי מדברת חתונה, גירושים והסכמי ממון התפקיד המפתיע של חובי סטאר

קירסטין סטיוארט. ספלאש
היוש. סטיוארט/ספלאש

כבר תקופה שצלמי פפארצי תופסים את הכוכבת עם נשים שונות, מה שעורר את השמועות לגבי נטיותיה המיניות, אליהן היא בחרה שלא להתייחס עד היום. בימים אלו קריטסטן מקדמת את סרטה החדש 'קפה סוסייטי' בבימוי של וודי אלן, וכחלק ממסע הקידום של הסרט הי העניקה ראיון למגזין 'אל בריטניה', שם סיפרה לראשונה על בת הזוג שלה אלישיה קרגיל. "נפרדנו בעבר מספר פעמים וחזרנו. הפעם זה היה 'וואו אני יכולה להרגיש שוב'. אני פשוט מאוהבת בה, אני פשוט מאוהבת בחברה שלי, תעשו עליי גוגל אני לא מסתתרת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קירסטין סטיוארט. ספלאש
לא מסתתרות. סטיוארט ובת הזוג/ספלאש

על פטינסון סיפרה, "כשהייתי במערכת היחסים איתו תמיד הרגשתי צורך להסתיר או להחביא, הכל היה מובן מאליו, הפכנו לדמויות האלו מדמדומים, וזה ממש לא היה ככה, לא אהבתי את זה".

סטיוארט סיפרה עוד למגזין על הרגע שבו התחילה לצאת עם נשים, ועל הפחד מהסוד הגדול שהיא מסתירה, "זה הרגיש לי לא נכון להסתיר, כאליו אני מתביישת ביחסים איתן", הוסיפה, "הייתי חייבת לשנות גישה לגבי איך אני ניגשת לזה בציבור, זה פתח לי את החיים ואני כל כך מאושרת היום".

וואלה! סלבס מנהלת רומן לסבי כבר שנים עם קערה ענקית של צ'יפס נוטף שמן.

מה דעתכם על גילוי הלב של קריסטין? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully