וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפרידה סוחטת הדמעות של נינט טייב

28.7.2016 / 17:00

הגרוש של הכוכבת שהצהיר ששכב עם גברים, הכדורסלן במיל' שמנהל מערכת יחסים משולשת עם הדוגמן האנדרוגני, השורדת לשעבר שהותקפה על ידי אלמוני, כוכב הריאליטי האלים וכמובן, הפרידה הכואבת מאחת הכוכבות הכי גדולות - כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המקום החמישי תופס אנדרו ג'י, הגרוש של נועה תשבי, שבראיון למגזין אוסטרלי סיפר כיצד הגיע למשקל שיא של 112 ק"ג, על ההתמכרות שלו לאלכוהול ואפילו על ניסיונותיו המיניים עם גברים.

נועה תשבי ואנדרו ג'י. יוני טובלי
אני בהלם! היית עם גברים? אנדרו ונועה/יוני טובלי

ואם כבר ניסיוניות עם גברים, אז במקום הרביעי נמצא גילי מוסינזון, שאחרי שיצא מהארון והצהיר על משיכתו לבני מינו, ואחרי שהכריז על הזוגיות הפתוחה שלו עם דניאל הולצמן – עכשיו הוא מנהל מערכת יחסים משולשת עם בת הזוג ועם, שימו לב, סתיו סטרשקו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גילי מוסינזון. ניר פקין
מנאז' א טרואה. גילי, דניאל וסתיו/ניר פקין

והנה אנחנו כבר במקום השלישי, שם נמצאת כוכבת ריאליטי אחרת, רוסלנה רודינה, שבסך הכל רצתה לבלות עם חברות בטיילת של אילת, אלא שאז תקף אותה אלמוני, החל לקלל אותה ואפילו השליך עליה את אופניו.

צבי הנינג'ה. אביב חופי
מי מתעסק? רוסלנה/אביב חופי

ואם בגברים אלימים עסקינן, אז מתמודדי האמזונס חשפו השבוע בפני וואלה! סלבס כי המתמודד רפיק ידידיה, המוכר לכם גם ככוכב העבר, תמיר קמחי, הטיל עליהם אימה במהלך הצילומים, "הוא היה משתולל, משליך חפצים לכל עבר באוהל ומשתמש באלימות מילולית" סיפרו המתמודדים".

המשימה אמזונס. מערכת וואלה!
שד אלים. ידידיה/מערכת וואלה!

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת האישה, האגדה והקול ששברה לכולם את הלב כשהשאירה את עם ישראל מאחורה ונסעה לנסות את מזלה מעבר לים- נינט טייב כמובן, שבתחילת השבוע הגיעה לשדה התעופה ביחד עם בעלה יוסי מזרחי והתינוקת אמיליה שרה, נפרדה לשלום מהמשפחה והצלמים ועלתה למטוס, לא לפני שפרצה בדמעות אל מול המצלמות.


מה הסיפור שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

נינט טייב. ניב אהרונסון
ביוש מאמוש. נינט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully