וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'יזל בונדשן

23.7.2016 / 1:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'יזל בתצוגת ויקטוריה סיקרט, הוליווד, 16 נובמבר 2006. GettyImages
הורסת!/GettyImages

# ג'יזל בונדשן נולדה במדינת ריו גראנדי דו סול, שבברזיל. היא אחת משש בנות, כשאחת מהן - תאומה שלה. פירוש השם ג'יזל בפורטוגזית הוא דוגמנית על, זה כנראה מה שהגורל רצה וכך יצא, ממש מקרי!

ג'יזל. splash
מליונרית./splash

# ג'יזל החלה את קריירת הדוגמנות כנערה צעירה, בשנת 1997 עברה לניו יורק, וכבר בשנת 2002 חתמה חוזה שמן עם בית האופנה 'ויקטוריה'ס סיקרט'.

# בשנת 2004 הפכה הטופמודל לדוגמנית המרוויחה ביותר. בנוסף, יש לה חברת סנדלים בשם "איפנמה" על שם שכונתה בברזיל. אם אתם חייבים לדעת, אז ההון האישי שלה הסתכם ב386 מיליון דולר. לא טעיתם 368 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'יזל בונדשן. GettyImages
מושלמת/GettyImages

# ג'יזל לאחת הדוגמניות היותר מצליחות של כל הזמנים שהשאירה חותם בעולם הדוגמנות והאופנה. כן, למקרה שלא ידעתם הליכה המפורסמת שלה אפילו קיבלה שם, "הליכת סוס", שזה בעצם ללכת ולהרים את הברכיים גבוה, לבעוט אותן החוצה ואז לדרוך על הקרקע. בום!

# חוץ מלנהל אימפריה, שני ילדים ובעל חתיך, ג'יזל מודה שאחת ההנאות הגדולות שלה ניקיון, "אני חולת ניקיון, מצדי כל היום לשפשף ולהבריק את הבית". היא גם מודה לעוד הנאה אסורה, פיצוץ חצ'קונים מושבעת, "יש לי בבית מלא מראות גדולות בכה אני יכולה לראות את החצ'קונים ופשוט לפוצץ".


מה דעתכם על השלדים של ג'יזל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully