וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם לא תצעדו לבד: הסלבס שתומכים בקהילה הגאה

21.7.2016 / 12:00

בימים אלה, שרבנים מכל קצוות הארץ משתלחים בקהילה הגאה ולא זוכים לגינוי ראוי, וואלה! סלבס החליטה ללקט עבורכם מספר סלבריטאים לוהטים מהוליווד, שלמרות שהם לא מעדיפים את בני מינם, גיבו את הקהילה הגאה באומץ רב לאורך השנים. וואלה! סלבס לוקחת דוגמא

לפעמים, רק לפעמים, וואלה! סלבס מרגישה צורך להגיב על האירועים הקורים בישראל, בעיקר כשהם נוגעים לה בנקודות רגישות. היום (ה') יתקיים מצעד הגאווה בירושלים, מצעד שכולו מוקדש לזכרה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה באכזריות על ידי מטורף בשם ישי שליסל.

למרבה הצער, שנה עברה ושום דבר לא באמת השתנה. ראש העיר של ירושלים אף הגדיל כשאמר שהוא לא יצעד מחשש לפגוע ברגשות הדתיים. אז מר ניר ברקת היקר וסלבס מקומיים, אולי הגיע הזמן שתקחו דוגמא מהמפורסמים שגרים מעבר לים ולא מפחדים לצאת בהצהרות תמיכה בכל הנוגע לקהילה הגאה.

בראד פיט - תורם ותומך

בראד פיט בן 50. ShutterStock
בראד פיט בן 50/ShutterStock

לפני שנישואים חד מיניים הפכו לחוקיים בארה"ב, פיט תרם 100,000 דולר לקמפיין שעסק בנושא: "זה לא נתפס עבורי שאנשים שחיים יחד לא יכולים לממש את האהבה שלהם. לכל אדם יש הזכות לחיים, חירות ולרדוף אחר האושר שלו, כפי שנכתב בהצהרת העצמאות של ארצות הברית".

ליידי גאגא - לא רק שרה על זה

ליידי גאגא. צילום מסך
ליידי גאגא/צילום מסך

הלהיט הענק של גאגא, 'born this way', הוא לא רק שיר שכבש את המצעדים, אלא גם של ארגון ללא מטרות רווח שייסדה הזמרת, שמטרתו להילחם בביריונות כלפי השונה בחברה: "בתחילת הקריירה שלי, היו אלה הגייז שהרימו אותי. אני התחייבתי אליהם והם התחייבו אליי לכל החיים".

מיילי סיירוס - בסטי של הקהילה

מיילי סיירוס, VMA 2015. GettyImages
מיילי סיירוס, VMA 2015/GettyImages

סיירוס עושה עוד כמה דברים חוץ מלהתפשט, ולפני שנתיים ייסדה את ארגון 'happy hippie', התומך בהומלסים ובנוער מהקהילה הלהטב"ית. סיירוס לא הסתפקה בזה, ואף הצטרפה לרשת החברתית אינסטגרם, ויחד הם השיקו את instapride#, מקום בו טרנסג'נדרים יכולים לחלוק את סיפוריהם ולקבל תמיכה.

אן הת'וואי - אחות גאה

אן הת'וואי. GettyImages
אן הת'וואי/GettyImages

נושא הקהילה הגאה קרוב לליבה של הת'וואי, לא פעם היא דיברה בגאווה על אחיה ההומוסקסואל ותמכה בפומבי בנישואים גאים: "יש אנשים שכינו אותי אמיצה על כך שאני מדברת בפתיחות על זכויות הקהילה הלהטב"ית, אבל אני ממש לא מרגישה אמיצה, אני פשוט אדם הגון והגיוני".

דניאל רדקליף - חביב הקהילה נושא פרסים

דניאל רדקליף בפסטיבל טורונטו. GettyImages
דניאל רדקליף בפסטיבל טורונטו/GettyImages

לא רק שדניאל רדקליף הוא חביב הקהילה וחבר מצויין שלה, הוא אפילו זכה על זה בפרס, בטקס שערכה הקהילה הלהטבי"ת בבריטניה בשנת 2015: "זה עצוב שהפרס הזה אפילו קיים. זה מביך וביזארי שאני מקבל פרס על כך שאני מפגין הגינות אנושית בסיסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully