וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן מסתבך בפרשה חדשה. שוב

21.7.2016 / 17:00

הכוכבת שביקשה שומר ראש צמוד, השפים המפורסמים שמצאו אהבה חדשה, הפרשה שמסעירה את עולם המוזיקה העולמי, האח של בר רפאלי מסתבך וכמובן, הבלוגר שמאשים את המפורסמים שמנסים לפגוע בו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסת אחת הנשים היותר שוות בתעשייה, מירי בוהדנה, שבניגוד לדיוות אחרות – היא ביקשה שעל סט הצילומים של תכנית הריאליטי, יהיה מאבטח שישמור עליה מפני מפגעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר הראש. מירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר מירי בוהדנה, אז נראה שמשהו טוב עובר על הקולגות שלה, אסף גרניט ומושיק רוט, שמצאו כל אחד אהבה משלו. בזמן שמושיק מנהל זוגיות עם מישהי שגרה במיאמי, אסף ננעל על דוגמנית ישראלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהב. אסף ואניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי, עם ניחוח של חול – קבלו את הפרשה שמסעירה את העולם כולו: טיילור סוויפט נגד קניה ווסט וקים קרדשיאן וחזור חלילה. אחרי שירד עליה בכל רשת חברתית ופרסם קליפ בו היא נראית כביכול ערומה, עכשיו סוויפט מאיימת בתביעה נגד הזוג הטראשי. אולי סוף סוף מישהו יראה לו מאיפה משתין הדג?

קים קרדשיאן. יו טיוב, אתר רשמי
יאללה בלגן! קים וטיילור/אתר רשמי, יו טיוב

אל המקום השני מגיעה עוד פרשה, הפעם מקומית, כי אחיה של בר רפאלי חשוד כי שיחד את הרס"ר שלו במטרה שזה ייתן לו הקלות בתורניות. אם הוא אכן יואשם – הוא צפוי לעונש מאסר של עד שבע שנים. טוב לפחות לאחותו יש מספיק כסף בשביל הקנטינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אחותך תגיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה הגענו למקום הראשון, שם נמצאת עוד פרשה, קצת הזויה יש להגיד. מצד אחד: הבלוגר עומרי חיון. מהצד השני: אייל גולן, רני רהב, יורם זק ודנה רון. באמצע: האשמות מצד הבלוגר כי כל האנשים האלו מנסים לפגוע בו.

הרשימה. עיבוד תמונה
מי מתעסק? אייל ודנה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully