וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של בן אל תבורי מדברת: "אבא שלו היה בשבילו הכל"

כתבת: קים וייס | צלם: ניב אהרונסון

14.7.2016 / 12:53

אחרי ששמעתם את כל מה שיש לבן שלה, בן אל תבורי, להגיד על הזוגיות של אביו - עכשיו הגיע הזמן לשמוע מה חושבת אימו של הזמר הצעיר וגרושתו של שימי. וואלה! סלבס משפחה שכזו

ניב אהרונסון

את מה שהיה לבן אל תבורי להגיד על הנישואים החדשים של אביו, שימי תבורי, עם יהודית באומן - כולכם שמעתם. גם מה שיש לשימי להגיד על בנו כבר שמעתם. עכשיו הסאגה עולה מדרגה כשלתמונה נכנסת הגרושה של שימי ואמו של בן אל - אביבה תבורי. אז מה היא חושבת על כל הפרשה?

רוצים עוד רכילות?
שימי תבורי ויהודית באומן: "אנחנו לא מחפשים מלחמות"
סקוט דיסיק ושי מיקה יפרח משתוללים בתל אביב

אביבה תבורי. ניב אהרונסון
מה היא חושבת? אביבה/ניב אהרונסון

אתמול (ד'), הגיעה אביבה לפתיחת המסעדה החדשה, LA GARE, שם, באופן מפתיע, פגשה תבורי באקס המיתולוגי שלה, שימי ובאשתו החדשה. אז מה קרה שם במפגש?

רגע לאחר הפגישה הדרמטית, תפסה וואלה! סלבס את הגרושה ההורסת לשיחה צפופה והתעניינה איך היא מרגישה לאחר המפגש,"תשמעי זה היה קטע אבל מרגש מרגש אין לי מה להגיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אביבה תבורי. ניב אהרונסון
המפגש המרגש. שימי, אביבה ויהודית/ניב אהרונסון

ומה יש לה להגיד על הסכסוך בין בנה ואביו? "זה מבאס אותי וחורה לי כן, זה אבא שלו ואני יודעת שהוא מאוד אוהב את אבא שלו. הוא אוהב בצורה פנומנלית ואני מתה שידברו ואני מתה שהם יהיו ביחד ושתהיה את האהבה הזו", היא אומרת ומוסיפה, "אבא שלו היה בשבילו, עדיין בשבילו הכל ואני חושבת שזה בסוף ייפתר. זה קורה, אני מקווה שבסוף זה ייפתר והם יהיו משפחה מאושרת שוב".

עוד מספרת תבורי כי בעבר אף ניסתה להשלים בין השניים, "היו פעמים שניסיתי, עכשיו אני חושבת שניתן להם לעשות מה שצריך בזמן שלהם. אני יותר לא מתערבת, אני גם מעדיפה לא להתערב. ניסיתי נורא לעזור אבל זה שני אנשים עקשנים".


וואלה! סלבס פגשה פעם את האקס שלה בשווארמה של שמשון, זה נגמר בסולחה אחרי שהוא הזמין אותה ללאפה

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully