וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף מאוהב: מושיק רוט מנהל רומן טרנס אטלנטי

14.7.2016 / 0:12

השף המפורסם, מושיק רוט, אמנם רק התגרש לאחרונה, אבל זה אל מה שמונע ממנו לחזור שוב לטייטל 'תפוס חזק', אלא שהפעם זה עם ניחוח מחו"ל. אז מי הבחורה שזכתה בארוחות חינם? וואלה! סלבס מרימה סירים

מושיק רוט. ניר פקין
היוש. מושיק/ניר פקין

אחרי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס על הגירושים של השף המפורסם, מושיק רוט, ואשתו ב-20 השנים האחרונות, עכשיו הגיע הזמן שתקראו גם על הזוגיות החדשה שלו. השף, שמככב בכותרות, אם בגלל הריאליטי או החברות עם טהוניה רובל- מאוהב עד רתיחה, "הוא מאושר", מספרים חבריו, " ומסתובב עם חיוך מאוזן לאוזן".

מושיק רוט במסעדת טוטו. ראובן קסטרו
מי החברה?/ראובן קסטרו

אז מי הבחורה המסתורית שזכתה בכוכב מישלן? לוואלה! סלבס נודע כי העלמה החדשה בחייו של רוט עונה לשם שירן. הבעיה הקטנה שמעיבה על היחסים, היא המרחק. כן, מתברר ששירן היא ישראלית שעברה לגור שבארה"ב, שם היא עוסקת בנדל"ן ויהלומים. לשמחתו של רוט, בימים אלו נמצאת החברה בחופשה בישראל, כך שאת הזמן הפנוי שלה היא מעבירה ביחד עם רוט על סט הצילומים לריאליטי החדש שהוא מצלם, אך בקרוב תשוב למיאמי, שם היא מתגוררת.

כזכור, לפני שלושה חודשים, פורסם כאו שהשף ובת זוגו דאז החליטו להתגרש אחרי 20 שנות זוגיות יחד. מאז, רוט נראה בחברת נשים שונות, אך אף אחת מהן לא הצליחה לשבות את ליבו כפי שעשתה שירן, כך לפחות על פי החברים הקרובים.

וואלה! סלבס גם רוצה ארוחות חינם, אז היא התחילה לצאת עם הקצב השכונתי.

האם האהבה תחזיק? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מושיק רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully