וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לפוני: איך סיה נראית ללא מסכות?

11.7.2016 / 12:07

בקרוב תנחת בארץ הקודש מלכת הפלייליסט שאוהבת לשחק מחבואים עם צלמי הפפראצי, אז ואלה! סלבס חשבה שכדאי שתראו כמה תמונות של סיה ללא מסכות וללא פאות, על מנת שתוכלו לבקש ממנה סלפי אם במקרה היא תעבור לידכם ברחוב לקראת הופעתה בישראל בחודש הבא. וואלה! סלבס קו-קו

ספלאש

אם במקרה תעבור לידכם בלונדנית עם פוני, לוק אירופאי, נראית לכם מוכרת אבל אתם לא בטוחים מאיפה בדיוק, יכול להיות שחלפתם על פניה של האישה שאחראית על לא מעט להיטים, הזמרת סיה (40), שמגיעה לארץ בחודש אוגוסט להופעה חד פעמית.

לעוד סיפורי סלבס:
פרסום ראשון: סקוט דיסיק מגיע לישראל
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק עושים את תל אביב

סיה. ספלאש
הנה את!/ספלאש

למי שלא בקיא בהיסטוריה של הזמרת האוסטרלית, סיה מתעקשת ולא מוכנה בשום אופן לחשוף את פניה לעולם גם לא בהופעות ולא בראיונות. למה בעצם, אתם שואלים? בראיונות קודמים איתה סיה מספרת על חרדות ופחדים שהחלו לתקוף אותה ככל שהתפרסמה יותר ויותר ואף הצהירה שכל מה שהיא רוצה "זה לדעת שאני יכולה לעשות פיפי בצד הכביש מבלי שפפראצי יצלמו אותי" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סיה. GettyImages
חד פעמי עם הבעל. סיה ואריק/GettyImages

סיה לא מוכנה לקבל את העובדה שעם ההצלחה מגיעה גם חשיפה, היא מתעקשת להסתיר את עצמה בכל הזדנות שיש לה בין אם זה בטקסים, תוכניות אירוח או סתם בדרך לקפה עם חברה, לסיה פשוט לא בא שתבקשו ממנה סלפי: "פעם ישבתי עם חברה במסעדה רק אני והיא בעוד חברה שלי מספרת לי על גילוי מחלה ניגשת אלי מעריצה ומבקשת תמונה, באמת?".

סיה. ספלאש
לא לצלם אותי אני בלי מסכה./ספלאש

סיה מודעת ללעג וההומור שנוצר סביבה וסביב שיטות ההסוואה שלה, אם זה איפור כבד, מסכות, קרטון על הפנים, היצירתיות שלה לא מפסיקה להפתיע את וואלה! סלבס. לקראת הגעתה של סיה לישראל, וואלה! סלבס חשבה שחשוב שתדעו איך היא באמת נראית, כדי שתוכל לקבל כאן קבלת פנים חמה כמו שהישראלים יודעים לתת. ד"ש לליאונרדו דיקפריו.

וואלה! סלבס כבר רכשה כרטיסים, פיאה וקנגורו, רוצים גם? לחצו כאן

סיה. ספלאש
מישהו יכול לעזור לי? אני לא רואה כלום/ספלאש
סיה. ספלאש
העברתי את הפוני לגולגול/ספלאש
סיה. ספלאש
מחפשת מחבוא/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully