וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על 50 סנט

9.7.2016 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

50 סנט בישראל. שוקה כהן,
מה אתם לא יודעים עליו?/שוקה כהן

# קורטיס ג'יימס ג'קסון השלישי, או כפי שאתם מכירים אותו – 50 סנט, אמנם רק בן 41, אך נראה שסיפור חייו יכול לספק חומר לעשרות טלנובלות. למה? קחו למשל את העובדה שאימו נרצחה כשהיה רק בן 8, לאחר שמישהו סימם אותה, סגר את כל החלונות והדליק את הגז.

50 סנט. שוקה כהן
בביקור בישראל/שוקה כהן

# אך כאן לא נגמרות הטרגדיות של מר סנט, כי הדודה שלו הרגה את הכלב שלו, לאחר שריססה את קערת האוכל שלו עם ספריי נגד מקקים. בכוונה או בטעות? רק האל יודע. והדודה, כמובן.

‎# נראה שכתוצאה מכל הטראומות שחווה כילד, החליט 50 סנט להוציא את כל האגרסיות על אחרים, כך שכשהיה בחטיבת הביניים, ירה הנער המתבגר בבחור שהציק לו. אז שלא תתעסקו איתו, כן?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הראפר 50 סנט. ברני ארדוב
הראפר 50 סנט/ברני ארדוב

# אגב, אם אתם חושבים שכלי נשק הם הדרך היחידה של הראפר להגן על עצמו, כדאי שתדעו שמלבד העובדה שהוא זמר מחונן, 50 סנט הוא גם מתאגרף מקצועי. אז שוב, אל תתעסקו.

# למזלכם, הוא יודע לשלוט ביצרים ובעצבים שלו, כי הוא לא נוגע בסמים או באלכוהול. למה? בראיון שנתן, סיפר הראפר שלאחר שסחר בסמים ברחובות בשביל כסף (אגב, הוא מעולם לא צרך) – הוא ראה מה זה עושה לאנשים והחליט שהוא בחיים לא ייגע בזה. צודק.

מה דעתכם על השלדים של 50 סנט? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully