וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרומן החדש שמשגע מדינה שלמה

7.7.2016 / 17:00

החתונות של הקומיקאי ושחקן הכדורסל, ההריון של המגישה, העונש הכבד שקיבל השחקן המפורסם, התאונה של כוכב הריאליטי המפורסם, וכמובן - הרומן שמסעיר את כל המדינה. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?



נפתח בידיעות משמחות כי מצד אחד מיקי גבע אמר איי דו לבת הזוג שלו, ומהצד השני, כמה מפתיע, כמה גל מקל אמר את אותן המילים בדיוק לאשתו החדשה, הדוגמנית דניאל סימס.

גל מקל. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
כמה יופי! גל ודניאל/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

יאללה למקום הרביעי, שם מחכה עוד שמחה, הפעם בדמות בייבי חדש שיגיח בקרוב מאוד לביצה, אז תגידו מזל טוב לדוגמנית והמגישה רותם סלע שנושאת ברחמה את ילדה השלישי, אח לאן ואורי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
רותם סלע. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! רותם/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, ולשם שינוי, קצת חדשות רעות, כי בית המשפט גזר על איתי תורג'מן 300 שעות של עבודות שירות, לאחר שנתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול.

איתי תורג'מן. צילום: יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
לפחות הוא בכושר. איתי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יגל בר קמא

קדימה למקום השני שם, תראו מה זה, שוב חדשות רעות. ניחוש פרוע במי מדובר? נכון שי חי, שעל פי טענת אישה דרס את ילדיה, ירד מהרכב ולאחר שהבין כי הם לא נפגעו – הוא פשוט נכנס לרכב והמשילך לדרכו. שי חי והמשטרה מכחישים את הטענה כי הוא ברח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברח או לא? שי חי בזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו למקום הראשון, שם, איך לא, נמצאת הפרשה שמסעירה את הביצה המקומית, אני מדבר כמובן על פרשת שימי תבורי ויהודית באומן. אז אחרי שהילדים של תבורי רבו איתו וטענו שיהודית איתו רק בשביל הכסף, ואחרי שבן אל תבורי אף הטיח בו כי מעכשיו הוא ילד יתום, החליטו השניים להוכיח לעולם שהם באמת אוהבים ובקרוב יחתמו על הסכם ממון.


מה דעתכם על האירועים? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריכים את הכסף. יהודית ושימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully