וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי התחתן ומאשים: "ילדיי שכרו בלש פרטי נגדי"

4.7.2016 / 15:10

אחרי חרושת השמועות שאופפת את הזוגיות של שימי תבורי ויהודית באומן בשבועות האחרונים, כעת השניים מכריזים כי נישאו כדת משה וישראל. אז למה התנתק שימי מהילדים? צפו בקטע מהראיון הזוגי שישודר הערב ב"ערב טוב עם גיא פינס". וואלה! סלבס רומיאו ויוליה

יח"צ - חד פעמי

הזוגיות החדשה של שימי תבורי עם אם הדוגמנים והדוגמניות יהודית באומן, מצליחה לרתק ולהסעיר לא רק את הילדים של השניים אלא מדינה שלמה. כעת, אחרי חרושת שמועות וספוקלציות שעוטפת את מערכת היחסים שלהם, תבורי ובאומן ניצבים מול המצלמות ומפגינים אחד לשניה אהבה בפומבי.

לעוד סיפורי סלבס:
פאולינה אלברשטיין פותחת פה על בר רפאלי
בית המשפט קבע: איתי תורג'מן ירצה 300 שעות עבודות שירות

שימי תבורי + הידוית באומן.
עוד סיפור של אהבה. שימי תבורי מציג את הכתובה

השניים פתחו את ביתם המשותף למצלמות של צוות התוכנית 'ערב טוב', סיפרו לכתבת אורטל עמר על האהבה הגדולה והחד פעמית השוררת ביניהם, חשפו כי התחתנו בחתונה סודית ואף הראו את שטר הכתובה מהטקס שערכו. תבורי, שנמצא בנתק מילדיו מאז פצח ברומן עם יהודית, מגלה כי ילדיו לא בטחו באהבה החדשה של אביהם ואף ריגלו אחריהם: "אלירן (בנו של תבורי) בא ואמר לי: 'יהודית באומן היא לא יהודית באומן, היא מתחזה'. שאלתי אותו 'מה קרה אתה בסדר?' אמר לי 'בוא תקשיב לבלש'. שמו עליי בלש!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שימי תבורי + הידוית באומן.
מקודשת! תבורי בואומן מציגים את הטבעות

נראה שהנתק מילדיו פחות מעסיק את תבורי כרגע, שאומנם מדובר בנישואיו בפעם החמישית, אך נשמע ומתנהג כטינאייג'ר מאוהב: "הכל יש בה, אני עברתי הרבה אהבות קטנות לעומתה, הכל קטן ומתגמד. זו האהבה של החיים שלי עד יום מותי".


וואלה! סלבס הצמידה בלש פרטי לבן זוגה ותפסה אותו בוגד בה עם גלגל שווארמה.

מה אתם אומרים על האהבה החדשה בחייו של שימי תבורי? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully