וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים חושפים: התאונות האופנתיות שלהם

נוי ויינברג

30.6.2016 / 13:23

מפורסמים רבים, פאשניסטות וסתם קורבנות אופנה התרכזו אתמול במרכז תל אביב על מנת לצפות בפרויקט הגמר של בוגרי שנקר ודיברו, איך לא, על אופנה. וואלה! סלבס קורבן של עצמה

עידו שחם

הזמן: רביעי בלילה. המקום: האנגר 11. האירוע: תצוגת הסיום של בוגרי בית הספר הגבוה לאופנה, שנקר. על השטיח האדום: גלית גוטמן ויגאל אהובי, פנינה רוזנבלום, שביט ויזל, אוריאל יקותיאל, יוליה פלוטקין וגיל ריבה. על הפרק: אופנה, אופנה ועוד קצת אופנה.

רוצים עוד רכילות?
הצלצול בשבילו: התפקיד המפתיע של אלירז שדה
קולולו: ישראל אטיאס ונעמי התחתנו

גלית שנקר. עידו שחם
בשמלה אדומה. גלית/עידו שחם

כל פאשניסטה מתחילה יודעת שהמקום הכי לוהט להיות בו הוא ללא ספק תצוגת הסיום של בוגרי שנקר, ממנו יצאו לא מעט מעצבים מצליחים. אז מלבד לראות קורבנות אופנה ומעצבים צעירים - וואלה! סלבס בדקה עם המפורסמים מה קורה בפן האופנתי שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שנקר. עידו שחם
השמלה שנקרעה. שביט/עידו שחם

אם חשבתם שלמפורסמות אין דבר כזה שנקרא 'תאונת אופנה', אתם טועים. קחו למשל את גלית גוטמן שרגילה ללבוש שחור, "הופעתי בשמלה אדומהף, ואנשים רגלים לראות אותי בשחור, אז זה לא התעכל לאף אחד". זה כלום לעומת התאונה של שביט ויזל, שהגיעה לחתונה בשמלה ורגע אחרי שנכנסה - השמלה נקרעה.

פנינה שנקר. עידו שחם
לובשת את הבגדים של הבת. פנינה/עידו שחם

ומה עם פנינה רוזנבלום? התאונה היחידה שלה הייתה לא מזמן, כשהיא רכשה שתי שמלות ומעולם לא לבשה אותן. טוב נו, לפחות היא תוכל להעביר אותן לבתה הצעירה, חן, כי על פי דבריה של הרוזנבלום," אני וחן נוהגות מתלבשות ביחד, היא לוקחת ממני בגדים, אני לוקחת ממנה". אוקיי

וואלה! סלבס גם מחליפה בגדים עם אמא שלה. היא משתמשת בשמלות שלה בתור גרביים.

מה דעתכם על תאונות האופנה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully