וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבייבי: בר רפאלי ילדה תינוקת בכורה

11.8.2016 / 18:51

אחרי תשעה חודשים שנראו כמו נצח, הדוגמנית הישראלית סוף סוף עשתה צ'ק אין בחדר היולדות, שם הביאה לאוויר העולם את יורשת העצר שלה, ליב, שתצטרף לתא המשפחתי הקטן. וואלה! סלבס בובה

עידו שחם

זהו, אתם יכולים להוריד את לוח הייאוש מהקיר, סוף סוף זה קרה: בר רפאלי ילדה את בתה הבכורה, ויש אפילו כבר שם לקטנטונת - ליב עזרא. כן, אחרי תשעה חודשים, שבוודאי נראו לכם כמו נצח, עשרות תמונות בטן ולא מעט ראיונות על האימהות הקרבה - הדוגמנית הבלונדינית ובעלה המיליונר, איש העסקים עדי עזרא, עשו צ'ק אין בבית החולים איכילוב, שם הביאו לאוויר העולם את בתם הבכורה, במשקל של 3.180 ק"ג.

בר רפאלי +עדי עזרא. splash
שיהיה במזל!/splash

אתם יכולים סוף סוף לסמס מזל טוב (בתקווה שיש לכם את המספר הנכון) לטופמודל ובעלה, שלאחר שעות של נשיפות, שאיפות וצירים במקומות הנכונים (של ברבור, כמובן) - הגיחה לאוויר העולם הבת הראשונה למשפחת רפאלי - עזרא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בר רפאלי עדי עזרא. אביב חופי
ההורים המאושרים/אביב חופי

כזכור, רפאלי ועזרא (שמבוגר ממנה בעשור שלם), הפכו את ההיכרות לקשר רומנטי בסוף שנת 2012, אז נחשפה הזוגיות. עם זאת, כחודשיים בלבד אחר כך החליטו להפריד כוחות. בחודשים הבאים, רפאלי בילתה עם אנשי עסקים יהודים בחו"ל, בעוד שעזרא ניהל קשר עם הדוגמנית לירן כוהנר - זאת עד סוף שנת 2013, אז חזרו השניים לסיבוב נוסף שהסתיים בחתונה בספטמבר אשתקד. בערב ראש השנה האזרחי, בישרה הדוגמנית לעולם כולו שהיא בהריון, כשהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה את בדיקת ההריון.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לאבא של הילדים שלה. הוא עסוק עם אחת, אנג'לינה ג'ולי משהו.


רוצים לאחל לבר מזל טוב? כנסו לפייסבוק

בדיקת היריון חיובית של בר רפאלי. אינסטגרם,
הבדיקה שבישרה לעולם/אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully