וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על נטלי פורטמן

11.6.2016 / 0:08

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

נטלי פורטמן בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 16 ינואר 2006. Kevin Winter, GettyImages
נטע לי הר שלג/GettyImages, Kevin Winter

# נטע-לי הרשלג נולדה בירושלים, לפני 34 שנים. אביה הוא אבנר הרשלג, רופא ישראלי המתמחה ברבייה ובפוריות. אמה, שלי סטיבנס, נולדה בארצות הברית. הוריה של פורטמן הכירו במפגש של סטודנטים יהודים באוניברסיטת המדינה של אוהיו. בהיותה בת 4, עברה משפחתה להתגורר בארצות הברית. אז מאיפה הגיעה פורטמן? פורטמן הוא שם הנעורים של סבתה מצד אביה, והיא אימצה אותו כשם הבמה שלה על מנת לשמור על פרטיותה.


# אם אתם רוצים לתפוס את פורטמן בביקורה בארץ, אל תחפשו במסעדות שמוכרות בשר, מהסיבה הפשוטה שהשחקנית המוכשרת צמחונית מגיל 8. אגב, מ-2009 היא גם הפכה להיות טבעונית. המאכלים האהובים עליה הם שעועית שחורה וטופו.

נטלי פורטמן לובשת לנוון בבכורת הסרט 'סיפור על אהבה וחושך' בפטיבל הקולנוע של טורונטו, 10 ספטמבר 2015. AP
נטלי פורטמן לובשת לנוון בבכורת הסרט 'סיפור על אהבה וחושך' בפטיבל הקולנוע של טורונטו, 10 ספטמבר 2015/AP

# נראה שלמרות האהבה הגדולה שלה לעולם הבידור, פורטמן יודעת איפה להשקיע. למשל, בשנת 99 היא פספסה את הפרמיירה הרשמית של "מלחמת הכוכבים: נקמת הפאנטום", שם שיחקה באחד התפקידים הראשיים. למה? כי היא העדיפה ללמוד למבחני הסיום בתיכון.

# אם אתם רוצים לרכל איתה על סדרות טלוויזיה - היא ממש לא הבן אדם. מתברר שלפורטמן ולבעלה אין טלוויזיה בבית. "אנחנו לא צריכים טלוויזיה", היא אמרה פעם בראיון, "למרות שכולם אמרו לי שאני חייבת אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טקס פתיחת פסטיבל קאן. GettyImages
פורטמן עם בעלה בינג'מין מילפייה/GettyImages

# מי אמר שלשחקנים אין שכל? לפורטמן תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת הרווארד, שם שימשה כעוזרת מחקר של הפרופסור הפרו-ישראלי אלן דרשוביץ. בהמשך, פורטמן למדה חצי שנה באוניברסיטה העברית בירושלים, במסגרת תוכנית חילופי הסטודנטים של הרווארד. אם לא די בכך, פורטמן גם הייתה מרצה אורחת באוניברסיטת קולומביה, בנושאים של טרור ומלחמה בטרור בעקבות סרטה "ונדטה". פורטמן סיימה בהצטיינות את לימודיה מאוניברסיטת הרווארד. היא נחשבת לסוג של גאון עם איי קיו הקרוב ל-140.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully