וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: פרשת ההתמכרות שהרעידה את הביצה

9.6.2016 / 17:00

ההיריון המרגש של הזמר המתוק, חגיגות הבר מצווה של הבן של הזוג הדביק, הפרידה של כוכבי הריאליטי, הניתוח המסוכן של השורדת במיל', וכמובן, פרשת ההתמכרות של כוכב הריאליטי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחת בשורה משמחת, כי הזמר קובי אפללו והארוסה שלו מצפים לביקור החסידה. אז נכון, החתונה נקבעה רק לעוד מספר חודשים, אבל היי, מי אמר שכלה לא יכולה להיות סקסית גם עם שמלה הריונית?

קובי אפללו. אביב חופי
שיהיה במזל! קובי/אביב חופי

במקום הרביעי נמצאת עוד חגיגה, הפעם של עדן הראל ועודד מנשה שחגגו לבן הבכור של עדן בר מצווה בקרב בני משפחה וחברים. הילד אף זכה לשיר בהפתעה מגיא זוארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישו ושמחו. משפחת הראל-מנשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיעה בשורה מרה שמהולה בשמחה, אז תגידו החלמה מהירה לשורדת אירית רחמים שעברה ניתוח להסרת גידול בבלוטת התריס, אבל אל דאגה היא התאוששה וכבר עומדת על הרגליים.

אירית רחמים. ניר פקין
גיבורה! אירית/ניר פקין

במקום השני נוחתת עוד בשורה קשה כי ספיר אהרון ודור ששון מהמירוץ למיליון החליטו להפריד כוחות ולהיפרד כידידים אחרי שנה של זוגיות, דירה משותפת ותכנית ריאליטי.

המירוץ למיליון. רשת, צילום מסך
ביוש./צילום מסך, רשת

והנה, במקום הראשון נמצא עוד כוכב ריאליטי, ששמו שמור במערכת מטעמי צנעת הפרט, אבל כן אפשר לחשוף כי אותו כוכב שסובל מבעיית כבד קשה, נכנס ויצא מבית החולים מספר פעמים בתקופה האחרונה, וזאת לאחר שהמחלה הדרדרה בעקבות התמכרות לחומרים אסורים ואלכוהול.

מחלקה לטיפול נמרץ. ShutterStock
צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully