וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים עברה ניתוח להסרת גידול

8.6.2016 / 9:57

השורדת במיל' מוכיחה שוב ושוב שהיא אחת הנשים החזקות בתעשיית הבידור, לאחר שבשקט בשקט עברה ניתוח להסרת גידול בגרון. אל דאגה, מצבה טוב ואתמול היא כבר הגיעה עם החבר לאירוע חברתי עם החבר שתמך בה לאורך כל הדרך. וואלה! סלבס החלמה מהירה

עריכה: מאיה בן ניסן

אם אתם חברים של מפיקת העל, אירית רחמים, כדאי שתסמסו לה 'החלמה מהירה', זאת לאחר שעברה ניתוח להסרת גידול בבלוטת התריס. עם זאת, הסירו דאגה מליבכם, מאחר והגברת רחמים קמה שוב על הרגליים והיא כבר חזרה לעבודה.

אירית רחמים. אביב חופי
רק בריאות!/אביב חופי

אם גם אתם תהיתם לאן נעלמה הגברת רחמים מאז החתונה שהפיקה לשחקן הכדורגל, ברק יצחקי, אז מקורבים לאירית ידעו לספר, כי בימים האחרונים היא עברה ניתוח בבלוטת התריס, זאת לאחר שהתגלה אצלה גידול.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אירית רחמים. יח"צ, ניר פקין
החבר תמך לאורך כל הדרך/ניר פקין, יח"צ

גורמים יודעי דבר ידעו לספר כי לאחרונה, רחמים הגיעה למרפאה של ד"ר חפץ (אותו רופא שניתח את עדי הימלבלוי, שסבלה מאותו גידול), שם, לאחר מספר שעות של ניתוח - הוסר הגידול ואירית נשלחה להתאוששות.

אירית רחמים. שלומי צ'יקונה,
חזרה לעבודה!/שלומי צ'יקונה

אממה, אין לכם מה לדאוג, מאחר ורחמים כבר קמה על רגליה וממשיכה לעבוד כרגיל, אתמול (ג'), היא כבר הגיעה לאירוע יחצני ביחד עם בן זוגה, שאף תמך בה לאורך כל התהליך, ומלבד צלקת קטנה שהסגירה את המקרה - נראתה רחמים מחויכת ומאושרת.

אירית רחמים סירבה להגיד לידיעה.

וואלה! סלבס מאחלת לגברת רחמים החלמה מהירה ורק בריאות

רוצים לאחל לאירית החלמה מהירה? כנסו לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully