וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מישל אובמה עם השנים?

10.6.2016 / 0:05

כבר שמונה שנים שהיא הגברת הראשונה של ארצות הברית, תפקיד אותו היא ממלאה בכבוד רב וחן בלתי נגמר. כמה חודשים לפני שהיא מפנה את מקומה לבאה בתור, וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השתנתה מישל אובמה עם השנים? צפו. וואלה! סלבס אמזונה

אימג'בנק GettyImages

מישל לוון רובינסון אובמה נולדה ב-17 בינואר 1964 בשיקגו. הוריה הם ממוצא אמריקאי אפריקאי והם צאצאי עבדים שהובאו לארצות הברית לפני מלחמת האזרחים האמריקאית. היא גדלה וחונכה באזור הדרומי של שיקגו, במשפחה מבוססת כלכלית ששמה דגש על לימודיהם של ילדיה.

מישל סיימה לימודי תואר ראשון באוניברסיטת פרינסטון ולימודי משפטים באוניברסיטת הרווארד, וכנראה שההשקעה בהשכלה של בתם השתלמה להוריה, כי אובמה החלה לעבוד במשרד עורכי דין גדול, שם הכירה את מי שלימים הפך לבעלה ולנשיא האפרו אמריקני הראשון של ארצות הברית, ברק אובמה.

לפני שמונה שנים זוג עורכי הדין הנחושים עשה היסטוריה, והשתלט על הבית הלבן. מישל התבררה כגברת ראשונה לא רעה בכלל - היא הפכה לאייקון אופנה ומודל לחיקוי לנשים, לצד קידום של מודעות לעוני, פעילות גופנית ותזונה בריאה. אפשר להשאיר אותה בתפקיד גם אחרי שהנשיא יתחלף?

רגע לפני שהיא מפנה את מקומה לבאה בתור (אשתו של דונאלד טראמפ מלניה קנאוס? ביל קלינטון?) וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השתנתה מישל אובמה עם השנים? צפו בשינוי של הגברת הראשונה.

לעוד מתיחות פנים: הלן האנט| ראסל קרואו| קריסטן סטיוארט| קייט וינסלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully