וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: שיר אלמליח מדברת על הפרידה הקשה בחייה

20.5.2016 / 0:52

מהאיומים על חייו של איש הצבא המפורסם, דרך החברה החדשה של הכוכב ההוליוודי וההריון של האקסית המיתולוגית שלו ועד לפה הגדול של האמא של הזמר המזרחי. אה כן, וגם הפרידה הקשה של הדוגמנית המפורסמת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח לא אחר מאחד האנשים הכי שנואים במדינה, הלא הוא שי חי, שהחליט להתעלות על עצמו ולהפוך ליותר שנוא ממה שהוא כשנעל נעלי מעצבים שעליהם צלב. הגולשים מיהרו לקלל ולשלוח איומים על חיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיש והנעל. שי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי, הפעם מעבר לים, כי לליאונרדו דיקפריו, כן ההוא שיצא עם הישראלית, יש חברה חדשה ונחשו מה? נכון! גם היא דוגמנית בלונדינית. מופתעים? אז זהו, שלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החברה התורנית. ליאונרדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמרתם בר רפאלי, אמרתם הריון, אמרתם מקום שלישי, ככה זה שוואלה! סלבס יצאה לבדוק עם הדוגמנית ההריוניות עד כמה היא מוכנה ללידה הקרבה? אז היא אמנם ידעה איזה ויטמין התינוקת צריכה בשנה הראשונה, אבל לא ממש ידעה מה עושים עם מוצץ שנפל! רמז: לא מוצצים ונותנים לתינוקת.

בר רפאלי. עידו שחם
מוכנה או לא? בר/עידו שחם

במקום השני נמצאת האמא והאגדה – ציפורה אהרון, שהחליטה לדהור על גל הפרסום והגיעה להשקה של קליניקה חדשה של ד"ר לפלסטיקה. ולא, אל תשאלו אותה על החתונה, כי ממש לא בא לה לדבר על זה.

ציפורה אהרון. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
לא מדברת. ציפורה/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

ובמקום הראשון, איך לא, הדוגמנית שיר אלמליח, שרק לאחרונה נפרדה מבעלה, אלרואי כהן, אבל נראה שהיא לא מתחרטת על כך, זאת למרות שהיא עדיין אוהבת אותו.
מי אמר תסמונת מלכת היופי ולא קיבל? יאללה עד לפעם הבאה שיהיה סוף שבוע רגוע. או שלא, ביוש

שיר אלמליח. שיר אלמליח, מערכת וואלה! NEWS
אין סיכוי לקאמבק. שיר/מערכת וואלה! NEWS, שיר אלמליח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully