וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מודיע: "לא אצטלם עם מעריצים יותר. אני לא חיה בכלוב"

11.5.2016 / 10:23

נראה שלג'סטין ביבר די נמאס מהמעריצים הנודניקים שלו, ובצעד ספק אמיץ ספק פרובקטיבי הוא מודיע להם בדרמטיות: "לא אצטלם אתכם יותר. לעולם". אז איך הם הגיבו להודעה הדרמטית? וואלה! סלבס פפראצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה הדרמטית מעמוד האינסטגרם של ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחסים של אומן (במיוחד אליל בני נוער) עם הקהל שלו הם יחסים מורכבים. מצד אחד: כסף, הערצה ותהילת עולם, מצד שני: מרדף בלתי פוסק מצד המעריצים אחר הסלפי המושלם. אחד שהחליט שנמאס לו מהצדדים הפחות נוחים של הביזנס הוא ג'סטין ביבר, שיצא אתמול (ג') בהודעה דרמטית למעריצים בחשבון האינסטגרם שלו.

ג'סטין ביבר + ג'ניפר אניסטון. אינסטגרם, צילום מסך
אין יותר סלפי! גם לא עם ג'ניפר אניסטון!/צילום מסך, אינסטגרם

"אם אי פעם תראו אותי איפה שהוא", כותב ביבר למעריצים, "דעו שאני לא מצטלם יותר. זה הגיע לנקודה שאנשים לא אומרים לי שלום או מתיחסים אליי כבן אדם. אני מרגיש כמו חיה בגן חיות, ואני רוצה לשמור על שפיותי". לא קצת מאוחר מדי בשביל זה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני מבין שאנשים יתאכזבו, אבל אני לא חייב תמונה לאף אחד. ומי שקנה את האלבום קיבל את מה שהוא שילם עליו - אלבום! לא כתוב בשום מקום שאני חייב לו גם תמונה".

תגובות המעריצים הזועמות לא איחרו לבוא. ביבר הותקף בחשבון האינסטגרם שלו, ומעריצם שנתקלו בו כמה שעות אחרי פרסום הפוסט החליטו לצפצף על הבקשה שלו ולצלם אותו מתהלך יחף ברחובות. מעריצה אחת אפילו ניסתה לעשות וידאו משותף, ונהדפה.

תגובה אחת אף זכתה להתיחסות מיוחדת מצידו של הזמר, בה נטען כי ג'סטין הוא שמוק, והמעריצים שלו עשו אותו למי שהוא. ביבר ענה לו ארוכות כי הוא רוצה להיות מסוגל לחיות את חייו ולא להיות עבד, וכי ימשיך לעשות החלטות ששומרות על שפיותו. בהצלחה עם זה.

וואלה! סלבס קיבלה החלטות ששמורות על שפיותה, כמו מאפה בבוקר, לאפה בצהריים ובופה אכול כפי יכולתך בערב.

מה אתם חושבים על ההודעה הדרמטית ששל ג'סטין ביבר? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully