וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר עשה קעקוע על פניו?

8.5.2016 / 11:23

אוי לא! הפנים היפות של ג'סטין ביבר מחוללות! כוכב הפופ בן ה-22 שהצהיר בעבר שלא יעשה קעקוע על פניו עד גיל מאוחר נכנס בשישי האחרון לסטודיו קעקועים במנהטן ויצא עם קעקוע של צלב קטן מתחת לעין שמאל. וואלה! סלבס קעקוע חינה

ג'סטין ביבר. ספלאש
ביבר לפני הקעקוע/ספלאש

עוד אחד? ג'סטין ביבר לא עוצר! כוכב הפופ הצעיר ידוע בתור אחד שאוהב להתנסות בכל מה שקשור למראה החיצוני שלו - מאינספור הקעקועים שמעטרים את גופו, הבלונד פלטינה, הראסטות וכמובן, הגלאח שהציג לפני שבוע, והנה היום מציג ביבר תוספת חדשה בדמות קעקוע קטן וזעיר. על הפנים שלו!

כוכב הפופ, בן ה-22, בילה את שישי האחרון בשכונת הווסט וילאג' בניו יורק, שם נכנס לסטודיו הקעקועים האהובה על הסלבס של האמן ג'וני בוי יחד עם חברו הטוב ג'ו טרמני. לאחר מספר שעות, יצאו שניהם עם קעקועים דומים (אוווו חמודים) של צלב מתחת לעין שמאל.


רוצים עוד חדשות חמות?
הרשימה: דודו אהרון מתחתן, ציפורה פותחת ג'ורה
הזוגיות החדשה של שי מיקה יפרח
מושיק רוט והגרושה מתקמבקים?

ג'סטין ביבר. ספלאש
ביבר בסטודיו קעקועים/ספלאש

מהבילוי בחנות קעקועים, יצא ביבר לאחד מהמועדונים הלוהטים במנהטן - שם הפתיע את הקהל בהופעת הפתעה ובקעקוע שלו. המעריצות של ביבר אגב לא מתלהבות מהתוספת החדשה על פניו היפות של הכוכב, וניצלו את רשת הטוויטר "מה הוא חושב שהוא ליל ווין? הוא לא ראפר!" כתב אחד ממעריציו ועקץ את כוכב הפופ, בזמן שאחרים פיקפקו באמינות הקעקוע "אם הוא באמת קעקע את הפנים שלו אני רוצה החזר על כל שמונה השנים האחרונות שאני מעריצה אותו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'סטין ביבר. ספלאש
ועכשיו אתם רואים את זה?/ספלאש

אגב, בתחילת השנה ביבר סיפר למגזין הגברים GQ שהוא שוקל לעשות קעקוע על פניו, אבל לא משהו שיקרה בעתיד הקרוב, "אולי כאשר אני אהיה באמת זקן, לא ממש זקן אבל אולי בשנות ה-40 או ה-50 שלי, אחת מעל הגבה שלי אולי אבל זה יהיה קטן. אני חושב שאם הם נעשים נכון, אז הם יכולים להיות ממש מגניבים אבל לא משהו משוגע על כל הפנים שלי". כנראה שביבר לא יכל לחכות יותר מדי.


וואלה! סלבס קיעקעה ציור של סביח על הלחי השמאלית של ישבנה- מישהו רוצה ביס?


בואו לרכל על הקעקוע החדש של ביבס בפייסבוק של וואלה! סלבס

ג'סטין ביבר רואוסט. יוטיוב, צילום מסך
ממש קנבס/צילום מסך, יוטיוב
ג'סטין ביבר בקמפיין הלבשה תחתונה וג'ינס של קלווין קליין, ינואר 2015. Mert Alas & Marcus Piggott,
לו היינו קעקוע על גופך/Mert Alas & Marcus Piggott

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully