וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השואה 2016: הסלבס זוכרים ומשתפים זיכרון אישי

5.5.2016 / 13:55

יום השואה 2016 - בין אלפי הפוסטים שעלו לרשתות החברתיות, גם המפורסמים שיתפו בסיפורים האישיים שלהם. וואלה! סלבס אספה מספר פוסטים מרגשים במיוחד, על מנת שכולכם תזכרו ולא תשכחו. לזכרם של 6 מיליון יהודים שנרצחו על ידי הנאצים - יהיה זכרם ברוך

צילום מסך

מיליוני ישראלים ויהודים ברחבי העולם מתייחדים היום (ה') עם זכר קורבנות השואה ומחזקים את ידיהם של הניצולים. הרשתות החברתיות התמלאו בפוסטים מרגשים, עדויות אישיות, תמונות וסרטונים וקריאות לעזרה ותרומות לאלו ששרדו.

בין המפורסמים הרבים שהחליטו לנצל את כוחם לטובה כדי לזכור ולא לשכוח, הייתה גל גדות ההוליוודית, שבחרה לשתף שני פוסטים בהם קראה לעזור לניצולים ואפילו שיתפה את הסרטון, אותו יזמה חברתה הטובה מיה דגן הקורא לתרום לניצולי השואה שמצידה העלתה תמונה מדירתו של ניצול שואה וכתבה: "שואה. כל השנה. לא רק ביום השואה. אף אחד לא צריך לחיות ככה. האנשים האלה שעברו זוועות וסיוטים שצעקו חלק גדול מחייהם חיים ככה גם היום. רק שהיום כבר אין להם כוח לצעוק יותר. הם עייפים. ורעבים. וחולים. מגיע להם קצת שקט. לנוח על איזה זר של דפנה. אחד. בבקשה בואו נעזור להם. תתרמו. מה שיש לכם. לא משנה כמה. כוכבית 6748. נזכור את המתים. ונכבד את אלה שבחיים".

גדות לא הייתה ההוליוודית היחידה, גם לוריין שוורץ שאחראית על התכשיטים של משפחת קרדשיאן, ליידי גאגא וביונסה שיתפה ל-400 אלף העוקבים שלה תמונה לכבוד יום השואה וכתבה "צריך להיות לנו הזכות לחיות, החופש לרדוף אחר האושר. אמן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יש כאלו שלקחו השראה מהשמיים אמש שנצבעו בצבעי אדום, כתום וצהוב. לירן כוהנר צילמה ושיתפה : "השמיים. אתמול, בערב יום השואה, זועקים את 6,000,000 הגיבורים של האנושות. איזה יום עצוב. מצטערת שאנחנו לא יכולים להגיע אליכם כל יום ולהגיד תודה, שלעולם לא נוכל להבין באמת מי אתם. שורדים, ולא ניצולים".

הזמר עברי לידר נמצא היום בפולין, משם העלה פוסט בו הוא מספר על הנקודה המשפחתית: "השנה יש לי הזכות להיות בדיוק ביום החשוב הזה במסע מרגש בפולין עם אמי אחי ואחותי אל תחנות הילדות של אמא, הגטו, המסתור, הבריחה מוורשה, בתי הילדים, הכפרים וההיסטוריה המשפחתית שלנו. מאד חזק להיות כאן איתה פעם ראשונה מאז. כמשפחה".

הזמרת והשחקנית, שירי מימון, בחרה להעלות פוסט בו היא קוראת לתרום כל השנה ולאו דווקא היום השואה לאותם ניצולים ששרדו, היא גם יוצאת וקוראת לאהבת חינם בין האנשים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully