וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכות מונקו: רוסלנה רודינה ואייל גולן רומנטיים

4.5.2016 / 12:27

קרן פלס חוגגת למירי מסיקה יום הולדת. איך? בחגיגת פחמימות כמובן, אדם לוין ואשתו מציגים כל אחד את הבטן ההריונית שלו, רוסלנה ואייל מאוהבים במונקו, אדל בפוסט אהבה לביונסה, האלי ברי מציגה גוף סקסי בגיל 49 ובריטני ספירס בבגד ים צמוד. וואלה! סלבס נותנת בלייק!

צילום מסך

אם גם אתם מכורים לפיד האינסטגרם שלכם והאצבעות שלכם לא מפסיקות ללחוץ על כפתור הלייק (עד שימציאו את הדיסלייק!) - הגעתם למקום הנכון, כי וואלה! סלבס החליטה לקבץ עבורכם את התמונות הכי לוהטות בפיד של המפורסמים.

אדל אולי נחשבת לזמרת המצליחה כרגע בעולם אבל גם היא בסופו של יום מעריצה של ביונסה, בפוסט קורע לב וקורע מצחוק הכוכבת הבריטית כותבת על אהבתה והערצתה לקווין בי "אני לא מאחרת עם זה, פשוט נשארתי ללא מילים. ביונסה היא האדם הכי מעורר השראה שהיה לי העונג להעריץ. הכשרון, היופי, החן ומוסר העבודה נמצאים אצלה בליגה אחרת ומשלה. אני מעריכה אותך כל כך! תודה אלוהים על ביונסה" ונאמר אמן? אבל לא רק היא פרסמה תמונה מעניינת ברשת גם קרן פלס חוגגת יום הולדת למירי מסיקה בחגיגת מתוקים ופחמימות מעוררת קנאה, רוסלנה רודינה ואייל גולן מציגים חזית רומנטית במונקו, בריטני ספירס בבגד ים חושף גזרה חטובה, האלי ברי במחשוף נדיב בגיל 49 ואדם לוין ובהאטי פרינסלו בתמונה חמודה בה הם משווים כרס. שלה בהריון, שלו סתם נפוחה.


בואו לעקוב אחר העמוד הרשמי של וואלה! סלבס באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully