וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה המפורסמים יבלו את חג הפסח?

כתב: מאור בן הרוש

22.4.2016 / 0:03

אז איפה יבלו בני הזוג המאורסים אגם רודברג וגל אמיתי? מה שירלי בוגנים תעשה בפעם הראשונה החג הזה? למה גלית גוטמן בורחת מהארץ? ומה הסיבה שבגללה שלישית "מה קשור" מקורקעת לישראל בחג? צפו. וואלה! סלבס די די דיינו!

עיבוד תמונה

אז איפה אתם בליל הסדר? בזמן שאתם תהיו בדרך לארוחת החג בקריית מוצקין או תתפללו שהקיבה שלכם תעכל את המצות שדחסתם, הסלבס המקומיים יודעים כבר איפה הם יבלו את החג הפסח הקרוב.


מי שעומד להשאר בגבולות ישראל הם כמובן הזמר אייל גולן שחזר ממספר הופעות בפריז עם בת זוגו רוסלנה רודינה, את החג הקרוב הוא יבלה עם הבן יאן ובני המשפחה בארץ. גם שלישית "מה קשור" עומדים להשאר בארץ בחגים במיוחד לאור העובדה שיש להם כל יום חמש הצגות, את ליל הסדר יעשה ציון ברוך אצלך אחותו הגדולה עם יאנה יוסף והבת אלה שלה זו יהיה חג הפסח הראשון בחייה.

אילוסטרציה. עיבוד תמונה
אל תלכו לנו!/עיבוד תמונה

עוד מספר סלבס שישארו בארץ בחגים הם בוגרי "האח הגדול" ברק אדרי, ארבל קינן ושי מיקה יפרח שיבלו קצת זמן איכות עם המשפחה אחרי שנעדרו להם יותר מדי זמן מהבית, המנחה קורין גדעון תבלה גם עם אמא ורדה כאשר המשימה שלה היא להכין קיינדלעך, וארז טל? הוא עומד להרחיק מנווה אילן כמה שיותר לבילוי משפחתי במדבר. כן כן, ליל סדר במדבר עליו הוא כבר מתחרט.


מי ש יעשו צ'ק אאוט מגבולות ישראל הן החברות הטובות יעל גולדמן ורותם סלע, שעומדות להמריא עם הבעלים והבנות להנות קצת מחופי השמש של תאילנד. גם דוגמנית העל גלית גוטמן, שמאסה בהגדה החוזרת על עצמה ותמצא את עצמה בקרוז מפנק עם בן הזוג והבנות שם היא בעיקר מתכננת לישון. אפשר להצטרף?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טום באום. רפי דלויה ואלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
אפשר לבוא איתך לשולחן החג ? טום באום/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה ואלירן אביטל

ומה עם ג'קי אזולאי וטום באום? ומה שירלי בוגנים תעשה בפעם הראשונה החג הזה? ומה עם יובל שרף ובני הזוג המאורסים אגם רודברג וגל אמיתי? צפו בוידאו המיוחד של וואלה! סלבס.


וואלה! סלבס עומדת לבלות את ליל הפסח בהמחזה של עשרת המכות כאשר על כל מכה היא תוריד צ'ייסר ערק.

אגם רודברג. רפי דלויה ואלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
עם הארוס אצל המשפחה/מערכת וואלה! NEWS, רפי דלויה ואלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully