וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדה מקומית: כנגד ארבעה בנים דיברה הביצה

23.4.2016 / 0:04

כמו בהגדה של פסח, גם הביצה המקומית מדברת על ארבעה בנים. מהחכם שיודע לעשות ביזנס, הרשע שהילך אימה בבית האח, התם שנתן לתקשורת יותר מדי מידע וזה שאינו יודע לשאול את שאלת השאלות: מי הם ארבעת הבנים של הביצה? וואלה! סלבס מרור

חכם - שלום מיכאלשווילי

שלום מיכאלשווילי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
שלום מיכאלשווילי/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

נכון, הוא שחקן מוכשר שיודע גם להצחיק על המסך הקטן ('אנחנו במפה'), גם לגלם תפקידים בתיאטרון ('חולה אהבה בשיכון ג') וגם לקרוע את הבמה בהופעות חיות (יחד עם שלישיית 'מה קשור'), אבל שלום מיכאלשווילי הבין כבר מזמן שבעולם הבידור אין פנסיה או הבטחת הכנסה, וסידר לעצמו כמה עסקים על הדרך. הוא הקים את אתר 'toyz' שמוכר צעצועים און ליין, ונכנס שותף עם החבר הטוב גיא גיאור במיזם 'איזי טו גיב'. תוסיפו לזה שהוא גם איש משפחה למופת שמטפח זוגיות יציבה עם ענבל שלוי, ואבא מהמם לארי הקטן, ותקבלו עסקת חבילה לא רעה בכלל. חכם, כבר אמרנו?

רשע: שי חי

שי חי. יואב דודקביץ'
שי חי/יואב דודקביץ'

הוא נכנס בסערה לבית 'האח הגדול', וכבר בימיו הראשונים בבית עשה המון רעש כשהחל לעלוב בדיירים. הוא כינה את דודו כהן 'חסר אונים', אמר לעומר קינן שעולמה 'צר כעולם נמלה' ומירר את חייה של הדיירת אור סיונוב, כשהשיא היה בעיטה משולחת רסן במיצג האומנותי שלה. מאז הוא הספיק לצאת מבית האח בדרמטיות, להתארס, להנהיג צבא שלם של מעריצים מושבעים ולתכנן בקפידה את צעדיו בעולם הבידור באמצעות סוכן אצלו חתם. האם בקרוב תעלה תוכנית טלוויזיה בכיכובו הנושאת את השם: 'כל האמת בפרצוף עם שי חי'? סיכוי סביר שכן. תהיו מוכנים לזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תם: דודו אהרון

דודו אהרון. דייב שחר
דודו אהרון/דייב שחר

אי אפשר שלא לתהות על תמימותו של נסיך הזמר המזרחי דודו אהרון, שהיה במרכזה של אחת הפרשות הכי מביכות ומסעירות (בעיקר מביכות) שידעה הביצה המקומית. למי שיש זכרון קצר (או שפשוט העדיף להדחיק את הפדיחות), הנה תקציר הפרקים הקודמים: אהרון אוחז בשנה האחרונה בחברה העונה לשם שיר רוזנבלום. אמא של דודו, ציפורה אהרון, לא ממש התחברה לכלה, בלשון המעטה. ציפורה לא הסתפקה בלרכל עליה עם החברות בברידג', ועלתה לשידור ברדיו וחשפה בפני כל המדינה את הסיפור המשפחתי הסבוך. מכאן הפרשה מתגלגלת כמו כדור שלג: אהרון ואמו בנתק, היא עורכת טקס גירוש שדים, התקשורת בהיסטריה ועוקבת אחרי כל פסיעה, צעד ותגובה של בני המשפחה, חבריה של ציפורה דאגו לשלומה והיא המשיכה לשתף את התקשורת בסיפור המשפחתי, כאשר במהלך כל התקופה אהרון שומר על שתיקה רועמת. אז למה תם, אתם שואלים? כי מזמר מנוסה שחי ונושם את עולם התקשורת כבר לא מעט שנים, היה מצופה שינהל את העניין הזה בצורה קצת אחרת. אף אומן לא היה מותיר לקרקס כזה להתחולל סביבו במשך שבועות, במחשבה תמימה שזה פשוט יעלם מעצמו.

וזה שאינו יודע לשאול: איתי תורג'מן

איתי תורג'מן. לם וליץ,
איתי תורג'מן/לם וליץ

תורג'י לגמרי מתאים ככפפה ליד לבן שאינו יודע לשאול. למה? פשוט תשאלו את מיטב בנות הזוג שלו שהמתינו והמתינו כדי לשמוע את השאלה הנכספת: "התינשאי לי?", או: "התהיי לי לכלה?", או פשוט: "בא לך להתחתן?" וקיבלו גורנשיט. בין העדויות האילמות אפשר למצוא כוכבות לוהטות כמו יוליה פלוטקין, אנה ארונוב וליאן פישביין האחרונה שהמתינה כמו ילדה טובה בזמן שכולם היו בטוחים שהנה עוד רגע זה קורה ותורג'י כורע ברך. אז זהו, שזה לא קרה, ובביצה כבר מהמרים על כך שזה יקרה בזריזות עם הבחורה הבאה. הוא כבר לגמרי נראה בשל, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully