וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על שרה מישל גלר

16.4.2016 / 0:55

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציידת הערפדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

# שרה מישל גלר נולדה לרוזלן וארתור גלר לפני 38 שנה. שני הוריה יהודים, והיא מגדירה עצמה כיהודייה. בשנת 1984, כשגלר הייתה בת שבע, הוריה התגרשו, והיא עברה לגור עם אמה במנהטן.. במשך כל שנותיה כתלמידה שמרה גלר על ממוצע ציונים גבוה, והיא עסקה בהחלקה על הקרח.





#בתור אחת שגדלה במנהטן היא במהרה הבינה שהיא רוצה לעסוק בעולם הבידור ואפילו למדה בבית ספר לאומנויות בעיר, בתיכון היא חלקה את ספסל הלימודים יחד עם שחקנים כמו טארה ריד, ג'רי אוקונול, כריסטינה ריצ'י, מקולי קאלקין. אגב בבית הספר הזה למדו בעבר ונסה קרלטון, סקרלט ג'והנסון,

שרה מישל גלר בסדרה "Ringer". imdb
אלרגית למה?!/imdb

# ליצמן שומע? בתור ילדה שרה מישל גלר הופיעה בפרסומת של בורגר קינג ועשתה היסטוריה כאשר זו הייתה הפרסומת הראשונה בה הוזכר שם של רשת מתחרה והפכה מיד לילדה הכי מפורסמת בארצות הברית. הפרסומת השערורייתית הובילה לכך שמקדונלדס תבעה את בורגר קינג ואף צירפו את שמה של גלר לכתב התביעה ואפילו לכך שהיא הוחרמה על ידי הרשת וכניסתה נאסרה לרשת מקדונלדס!

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרה מישל גלר ובעלה פרדי פרינז ג'וניור. Lucy Nicholson, AP
שרה מישל גלר ופרדי פרינז ג'וניור/AP, Lucy Nicholson

# אחרי שהוריה התגרשו התרחקה מאביה עד שנפטר מסרטן הכבד ב-9 באוקטובר 2001. לאורך השנים היא נמנעה מקשר עימו אחרי שניתק כל קשר איתה ועם אמה ואף התראיינה ואמרה בעבר "העובדה שאתה תורם זרע לא הופכת אותך לאבא, אני לא אתן לא את הסיפוק בכך שאקרא לו אבא".






#לגלר יש אלרגיה לחתולים ופוביה מזכוכיות שבורות. בזמן שצילמה את סרט האימה "הטינה" היא חטפה התקף אלרגיה מהמים היפנים במקום, זה הגיע למצב שהיו צריכים לכסות לה את הרגליים בשקיות אשפה בכל פעם שהייתה צריכה להכנס לסצנות מקלחת בגלל האלרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully