וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייל גולן ורוסלנה חוגגים יום הולדת בפריז

13.4.2016 / 12:50

לאייל גולן יש הרבה סיבות לחייך בתקופה האחרונה. את הימים האחרונים הוא מבלה עם בת הזוג, רוסלנה רודינה, בבירה הרומנטית של אירופה , שם הופיע עם שרית חדד מול אלפי אנשים ודגלי ישראל ואף קיבל הודעה מרגשת לכבוד יום הולדתו ה-45. וואלה! סלבס שער הניצחון

צילום מסך

או לה לה! לאייל גולן יש הרבה סיבות לחייך בימים אלו - בקרוב הוא יחזור למסך הטלוויזיה שלנו עם "אייל גולן קורא לך", הזוגיות עם רוסלנה רודינה מחזיקה מעמד ויציבה (טפו טפו), הילדים שלו מגלים עניין כבר בעולם הבידור כפי שקראתם כאן לראשונה ואמש (ג') היו לו עוד שתי סיבות להרחיב את החיוך על השפתיים. אה כן, והוא חוגג יום הולדת.


כפי שקראתם בוואלה! סלבס, גולן המריא השבוע לעיר האורות, פריז, כדי לבלות קצת זמן איכות עם בת הזוג היפה - שם הוא חגג את יום הולדתו ה-45 ונהנה מקצת זמן איכות של שקט ושלווה. אל תדאגו, ברור שעל הדרך הוא גם שילב ביזנס עם הפרטנרית השנייה שלו.



רוצים עוד חדשות חמות?
תניה גרבר קוטפת קמפיין ראשון
מי חנק את ג'סטין ביבר?
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עושים את הודו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש הופיעו גולן, ביחד עם שרית חדד, מול קהל של 4,000 איש בפריז והצליחו להרקיד את האלפים ולתת להם קצת תחושה של גאווה כאשר בשיא הערב עטו על עצמם את דגל ישראל ואף סיימו עם ההמנון.


מאחורי הקלעים, הצוות הישראלי והפריזאי חגג לגולן יום הולדת במסיבה מתוקה במיוחד, שכללה מספר עוגות כולל עוגה אחת גדולה במיוחד שכללה תקליטים ואת שמו בגדול, אך מסתבר שהחגיגה לא נגמרה שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רגע לפני שעלה לבמה, גולן קיבל את הבשורה שאלבומו החדש "רחוק מכאן" הגיע למעמד של פלטינה כפולה שזה אומר מכירות של 60 אלף עותקים, שזה אומר הרבה מתנות ליאן הקטן בחנות.


על הבמה, הוא הספיק להודות לקהל הנאמן שלו, "נתונים אלה לא מובנים מאליהם ואני מודה לקהל המעריצים שמלווה אותי לאורך השנים ומאמין ביצירה שלי. תודה על הפרגון הרב והתגובות החמות שעוטפות לי את הלב בכל רגע ורגע. זו מתנת יום הולדת מדהימה ומרגשת". אל תשכח להביא טובלרון לוואלה! סלבס. טנקס


וואלה! סלבס אף פעם לא ביקרה בפריז אבל היא מתה על הקרואסונים ב"קפה פריז" בנתניה.

מה דעתכם על החגיגה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully