וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות על שחיתות והונאה ב'צבא האמת' של שי חי

11.4.2016 / 11:50

לפני שבוע חגגו חברי 'צבא האמת של שי חי את מסיבת הגמר האלטרנטיבי שלהם, ונאלצו לשלם לא מעט כסף עבור ההשתתפות, כאשר נאמר להם שכל ההכנסות ילכו לתרומה. כעת, חברים ב'צבא האמת' טוענים כי הונו אותם, והמארגנים טוענים שלא נותר כסף מהמסיבה. וואלה! סלבס חיילת מצטיינת

צילום: עידו שחם | עורך: עמרי וייס

לידיעת הקורא שי חי: כדאי לך לבדוק טוב טוב האם התמיכה שלך ב'צבא האמת' לא תחזור אליך בסוף כמו בומרנג. הסיבה? אחרי שארגנו לו גמר אלטרנטיבי בשבוע שעבר וגייסו את כל חיילי הצבא כדי לגרום לדיירת שי מיקה יפרח לנצח בגמר, כעת עולות טענות קשות על הונאה ומעילה בכספים נגד המארגנים והמקימים של הצבא הביזארי בתבל.

לעוד סיפורי סלבס:
החופשה האקזוטית של מירי בוהדנה
לתת ביס: החבר של היידי קלום נושך אותה. בישבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שנמסרה ממנהלי 'צבא האמת'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע אורגנה במועדון 'האומן 17' בתל אביב, מסיבת גמר אלטרנטיבית, עבור האליל של חיילי צבא האמת. שי חי, תניה גרבר, ארבל קינן ואיציק כרסנטי היו, מושיק עפיה ואתי לוי הופיעו, ו- 3,000 איש הגיעו בעיקר כדי לחזק את מי שנחשב בעיניהם כמנהיג הבלתי מעורער שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגובות הזועמות לא איחרו לבוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרטיס כניסה למסיבה המוזרה עלה 100 שקלים במכירה מוקדמת, ו-130 שקלים במקום. המטרה הראשונית היתה לאסוף כסף כדי לתת לשי חי את כספי הזכייה שמגיעים לו ו'נגזלו' ממנו כביכול, אך המנהיג הרחום הודיע כי הוא אינו מעוניין לקבל את הכספים, וחברי הקבוצה הצהירו כי הם ינתנו לארגון 'לתת', המספקת ארוחות חג למשפחות נזקקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה למסיבה, שם נמסר כי ההכנסות יתרמו לארגון 'לתת'/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כאן הכל טוב ויפה, אממה, היום פירסמו מארגני האירוע הודעה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של 'צבא האמת' כי לא נשארו כספים מאותה מסיבה, וכי מישהו מהקבוצה אף נאלץ להוסיף מכספו האישי לכיסוי ההוצאות. כעת, עולות תגובות קשות בקרב חברים בצבא, שטוענים כי מישהו כאן לקח את הכסף לעצמו. "אני לא מבין איך זה הגיוני, שילמנו מאה ומשהו שקל כניסה, לא קיבלנו אפילו צ'ייסר, איך זה יכול להיות שלא נשארו כספים לתרומה?", סיפר אחד מחברי הקבוצה.

צבא האמת של שי חי. עידו שחם
האם היתה כאן הונאה? שי חי במסיבה שאורגנה עבורו/עידו שחם

עוד מספרים החברים, כי מי שהעלה דרישה בעמוד הפייסבוק לדעת מה קרה עם הכסף, נחסם מהקבוצה. הנהלת 'צבא האמת' מסרה בתגובה: "כל מה שרצינו לעשות זה היה רק טוב, בסוף מטוב יצא רע. אנחנו עשינו את כל האירוע מאהבה שלמה ורצינו שכולם יהנו ויראו מסיבה מושלמת. אבל לצערנו לא היו מספיק הכנסות בערב בשביל לתרום, נהפוכו הגענו למצב שאנחנו צריכים לשלם מכיסנו, אבל עשינו את זה באהבה שלמה, כי האושר שהיה באותו ערב היה שווה הכל".

וואלה! סלבס עדיין מחכה שמישהו יעיר אותה ויספר לה ש'צבא האמת' הוא חלום רע. וגם החצ'קון הענק הזה שצמח לה בגב.

מה אתם חושבים? הונאה או לא? דברו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי חי
  • צבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully