וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי: עומרי בן נתן מדבר על החתונה עם קסניה

כתב: מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

7.4.2016 / 15:15

שלושה מתמודדים מאוכזבים יצאו אמש (ד') מהבית הסגור בנווה אילן, ישר למציאות החדשה שלהם כסלבריטאים מן המניין. רגע לפני, הכתב הנחוש של וואלה! סלבס תפס אותם לשיחה צפופה על ההפסד, שי חי והיום שאחרי. וואלה! סלבס פליטה

עידו שחם

אמש (ד') יצאו המתמודדים המאוכזבים מהבית במצב הלם,
ולא ממש הצליחו לדבר עם ארז טל וקורין גדעון בשידור החי . מזל שהם הספיקו להירגע קצת, לשתות כוס מים קרים ולהתעדכן במה שקרה בעולם האמיתי רגע לפני שהכתב של וואלה! סלבס תפס אותם לשיחה צפופה.

לעוד סיפורי סלבס:
הניצחון, שי חי ותאיר ראדה - שי מיקה מדברת על הכל
בגיל ארבע בלבד: הארפר בקהאם מקבלת פדיקור

דודו כהן. לירון מולדובן
מאוכזב. דודו כהן/לירון מולדובן

במקום הרביעי, דודו כהן מעפולה, לא ממש מסתיר את האכזבה שלו. "עד כמה מאוכזב מ - 1-10? 55", הוא מודה בכנות האופיינית לו. "אבל אני לא מרגיש פספוס, אמא שלי גאה בי ומאושרת, זה שווה לי את כל העולם". ומה עם טלפון לנמסיס שי חי? "לא בזמן הקרוב, אולי הוא יתקשר אליי".

אמנם כהן לא זכה בדירה, אבל הוא לגמרי הולך להחליף כתובת. תושבי תל אביב, שימו לב: דודו כהן (כבר לא) מעפולה בדרך אליכם. הכוכב העולה הבין שבשביל להישאר בתעשייה, הוא צריך להישאר בתל אביב ובקרוב מאוד יעשה את המעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמרי בן נתן, קסניה טרנטול. לירון מולדובן
יצא ישר לזרועות אהובתו. עומרי בן נתן וקסניה טרנטול/לירון מולדובן

במקום השלישי, עומרי בן נתן, לא מתחרט על כלום למרות ההפסד: "אם הייתי עושה משהו שונה הייתי בורח מהאמת שלי, וזה לא היה נצחון מתוק". בן נתן לא מתרגש מהעובדה שאולי גם הזכייה של החברה הטובה שי מיקה הוכרעה בידי שי חי: "אם מישהו גרם לזה לקרות, הוא רק עשה לה את ההצלחה קלה יותר". ומה לגבי האהבה הגדולה עם קסניה? "הקסם לא יתפוגג, הלוואי ותהיה חתונה. אני מאוד רוצה לעמוד מאחורי המילים שלי".

ברק אדרי. לירון מולדובן
ובמקום השני. ברק אדרי/לירון מולדובן

במקום השני, ברק אדרי, לגמרי מרגיש מנצח (למרות שהוא לא): "אני בהלם על עצמי שהגעתי למקום השני. אני בשבילי ניצחתי. הכרתי פה אנשים מדהימים". ולא רק דודו מעפולה, גם ברק אדרי בדרך לדירת שותפים בתל אביב עם הבסטי אור סיונוב, ובדרך ללימודי משחק. בהצלחוש!

אז אומנם בסוף הלילה הזה כל אחד מהם חזר לביתו, הרחק מעין המצלמות של הבית בנווה אילן, אבל אל תתגעגעו אליהם יותר מדי, כפי שזה נראה עכשיו, החבר'ה האלה נחושים להישאר בתודעה, ולא הולכים לשום מקום בזמן הקרוב.

וואלה! סלבס תמיד מפסידה בכבוד, אלא אם כן מדובר בתחרות אכילת נקניקיות, שם אף אחד לא באמת יכול עליה.

מה אתם חושבים? למי באמת הגיע לנצח בגמר? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully