וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הצבא של שי חי, התביעה של עומרי בן נתן

7.4.2016 / 17:00

אחרי שלושה חודשים עמוסים במיוחד, קבלו את סיכום האירועים הכי לוהטים שקרו מחוץ לבית האח הגדול - מהתביעה של משפחת בן נתן ועד למתקפה של הצבא של שי חי. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

מערכת וואלה!

השבוע היה ללא ספק השבוע של האח הגדול, לכן הרשימה השבוע מוקדשת כולה לתכנית. אז קבלו את האירועים הכי לוהטים שקרו דווקא מחוץ לבית הכי מפורסם במדינה.


את המקום החמישי תופסת משפחת בן נתן שהחליטה לתבוע את הדס שטייף אחרי אמרה שעומרי ורועי הם אנסים, אחרי שעומרי סיפר שנהגו לצאת עם אותה בחורה ללא ידיעתה. כעת, המשפחה תובעת על הוצאת דיבה ולשון הרע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי קראתם אנסים? רועי ועומרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי אנחנו עדיין בענייני הפרשה, כי גם לקסניה טרנטול, החברה של עומרי, היה מה להגיד בנושא, או יותר נכון להכחיש את המקרה ולהגיד שהדברים הוצאו מהקשרם. טוב מאמי, ספרי את זה לבחורה שעבדו עליה. לכאורה, הכל לכאורה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עמרי בן נתן, קסניה טרנטול. לירון מולדובן
לא להתעסק עם החבר שלי. קסניה ועומרי/לירון מולדובן

הגענו למקום השלישי וכן, אנחנו עדיין עם משפחת בן נתן כי אנשים רבים טוענים ברשתות החברתיות שנציגי המשפחה מסתובבים בקניונים ומציעים להם כסף בתמורה לסמסים. 10 שקלים ל-10 סמסים עבור עומרי. אני הייתי מוכן גם תמורת חמישה

עומרי בן נתן. יואב דודקביץ'
כמה עולה סמס? עומרי/יואב דודקביץ'

קדימה למקום השני, שם נמצא, איך לא, שי חי, או יותר נכון – הצבא של שי חי, שהגיע למסיבת גייז בכיכובה של אור סיונוב, רק בשביל לצעוק סיסמאות נגד האויבת מספר אחת שלהם. במקרה או שלא, בזמן שאור נאמה – מישהו התיז עם מטף כיבוי אש בכל המועדון וגרם לפינוי של הקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. שי ואור/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה הגענו למקום הראשון, ששמור כמובן לזוכה הגדול שי חי, אה, סליחה שי מיקה יפרח, שגברה על כל גברברי הבית וקטפה את המקום הראשון, שמזכה אותה בדירה. אם תהיתם מה היא תעשה איתה? אז שי מיקה כבר הצהירה שהדירה הולכת לאמא.


מה דעתכם על האירועים השונים? רכלו לנו בפייסבוק

שי מיקה. לירון מולדובן
הזוכה הגדולה!/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully