וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-50 שקלים: חמישה יינות לטיולים וארוחת קלילות

24.4.2016 / 7:31

פסח הוא חג היין הרשמי של ישראל. במהלך ליל הסדר עצמו צפויים לשתות 4 כוסות לפחות בארוחת הסדר. אחרי ארוחת החג והמנות הכבדות שבאות איתה, מתחיל חול המועד, זמן שמח לטיולים משפחתיים וארוחות קלילות. הנה 5 יינות קלילים וכיפיים לימים של חול המועד מיקב טפרברג

יין רוזה 2. צלם: איל קרן, יקב טפרברג
ריחות עדינים ואביביים שמזכירים תות שדה. IMPRESSION רוזה/יקב טפרברג , צלם: איל קרן

טפרברג vision לבן יבש

יין לבן אביבי ומרענן שמופק מענבי סוביניון בלאן ופרנץ' קולומבר. זהו יין יבש, כלומר מכיל מעט סוכר ואינו מתקתק- כך שישמור על האופי של הפרי הטרי ויהיה נעים לשתייה.
זהו יין עדין ורך, בעל ניחוחות של לימון, ותפוחים ירוקים טריים, עם חמיצות מלבבת ומרקם קליל. הולך מצוין עם המאפים של פסח כמו מצה בריי ומעקודה. כדאי להגישו קריר ולשמור בצידנית אם יוצאים איתו לפיקניק.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקלים.

טפרברג IMPRESSION רוזה

יין ורוד, כלומר יין מענבים אדומים שמכינים מהם יין באופן דומה להכנת יין לבן. הוא מופק מענבי קברנה סוביניון, שנמעכו והושרו מעט עם הקליפות, מהן הצבע הורדרד.
בזמן שיינות אדומים מקברנה סוביניון נוטים להיות כבדים ואפילו מכבידים, כאן יוצאים ריחות עדינים ואביביים שמזכירים תות שדה וורדים, וחמיצות עדינה שמתאימה לפשטידות תפוחי אדמה, קציצות ירק וסלטים טריים. כדאי להגישו קריר ולשמור בצידנית אם יוצאים איתו לפיקניק.
מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח

טפרברג IMPRESSION גוורצטרמינר

גוורצטרמינר הוא זן ענבים שמגיע מגרמניה, והיינות שיוצאים ממנו יצליחו לקלוע גם לטעמם של אלו שלא מבינים כלום ביין, כי הוא לא דורש הבנה או ידע, הוא פשוט טעים ומתקתק.
ליין ריחות של פירות טרופיים כמו פסיפלורה ואפילו גויאבה, והוא קצת חמצמץ. אפשר לשתות אותו לבדו עם פירות טריים (כדאי לקרר שעתיים לפני שמוזגים) באחר צהריים נינוח או לשלוף מהצידנית ולמזוג לחברים בספסל בפארק. זוכה מקום ראשון בתחרות best value בקטגוריית יינות גוורצטרמינר. מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוורצטרימינר 2014. צלם: איל קרן, יקב טפרברג
גוורצטרמינר. מגרמניה הקרירה לפיקניק האביבי בישראל/יקב טפרברג , צלם: איל קרן

טפרברג vision מלבק

מלבק הוא זן ענבים אדומים שמגיע מאזור בורדו בצרפת. בשנים האחרונות התאקלם בארץ, ויוצאים ממנו יינות עדינים יותר מאלו שיוצאים מהקברנה סוביניון והמרלו המוכרים יותר.
בדרך לבקבוק היין בנוכחות עץ חמישה חודשים, כך שיש לו מעט טעמים וניחוחות מעושנים ומתובלנים, שהולכים מצוין עם בשרים הבשרים של המנגל של חול המועד.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקלים.

טפרברג IMPRESSION סנג'ובזה

סנג'ובזה הוא שמו של זן ענבים אדומים שמככב ביינות הקיאנטי של טוסקנה, ובשנים האחרונות התחיל למצוא מקום יפה גם ביינות הארץ.

בדרך לבקבוק בילה היין בחביות עץ למשך שישה חודשים, כך שיש לו טעמים מורכבים של פירות אדומים, תבלינים ומעט ניחוח מעושן, שהולך מצוין עם כל מיני ממולאים שנשארו מארוחת הסדר, או עם פסטה כשרה לפסח ברוטב בולונז. מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקלים.

עקבו אחרינו בפייסבוק

וואלה! NEWS בשיתוף יקב טפרברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully