וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מושיק רוט מתגרש, אגם רודברג מתארסת

31.3.2016 / 16:30

כוכבת האח הגדול יוצאת נגד האח עצמו, הזוג המלכותי שמאבד את הכלבה שלהם, זוג מלכותי נוסף מגלה שפרצו לו לבית בזמן שישן, השף המדופלם שהחליט להתגרש והלוליטה הנצחית שקיבלה הצעת נישואים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את הרשימה פותחת כוכבת 'האח הגדול', אור סיונוב, שהחליטה להוציא את האמת שלה וסיפרה לאומה כולה שהמלחמה שלה בכלל לא היתה מול שי חי, כי אם מול יורם זק שהוא בעצם האח הגדול, על כך שהוציא אותה שקרנית בעריכה של התכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי נגד מי? שי ואור/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי, שם נמצאת הטרגדיה האישית של יהודה לוי ושלומית מלכה, שנאלצו להקדים את החזרה שלהם לארץ מחופשת סקי, זאת לאחר שהכלבה שלהם, פלאיה, נדרסה למוות. לא נעים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שלומית מלכה. אינסטגרם - שלומית מלכה, צילום מסך
עצוב. שלומית, יהודה ופלאיה/צילום מסך, אינסטגרם - שלומית מלכה

בואו נעבור לעוד בשורות לא נעימות, הפעם מזוג מלכותי אחר – אלירז שדה ואילנית לוי, שהתעוררו באמצע הלילה רק בשביל לגלות שפורץ נכנס אליהם הביתה וגנב תכשיטים וכסף בזמן שישנו. את הפורץ הספיקה אילנית לראות בחצר, אבל זה לא ממש עזר להם בזיהוי.

אילנית לוי +אלירז שדה. ניר פקין
איפה הגנב? אילנית ואלירז/ניר פקין

הגענו כבר למקום השני, עדיין בגזרת החדשות הרעות, כי אחרי 20 שנות זוגיות – השף מושיק רוט ואשתו, החליטו שהגיע הזמן לנסות דברים חדשים והגיעו לרבנות בשביל לעשות את זה רשמי. אז אם אתן רעבות לשף חמוד – אולי הוא יגיע בתור הקינוח.

מושיק רוט. ניר פקין
רווק לוהט. מושיק/ניר פקין

והנה, הגענו למקום הראשון עם קצת חדשות טובות כי הלוליטה הנצחית ואהבת נעוריי המוכחשת, אגם רודברג קיבלה הצעת נישואים מבן הזוג, גל אמיתי. נו מה נראה לכם, שהיא אמרה לא? ברור שכן!

אגם רודברג. רפי דלויה
שיהיה במזל! אגם וגל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully