וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גיאור חושף את הניסיון המיני שלו

כתב: מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

2.4.2016 / 0:44

עם מראה של דוגמן, עבר רומנטי עשיר ואשה שהייתה מלכת יופי בעברה, גיא גיאור לא מתאמץ לשבור את התדמית של שובר הלבבות המקומי שבנה לעצמו. איך? תשאלו אותו על הרקורד המיני שלו. וואלה! סלבס קזנובה

עידו שחם

הוא היה אחד הרווקים הלוהטים בישראל, עם שובל של דוגמניות שמשתרך אחריו לכל מקום, הוא כיכב בשתי תוכניות ריאליטי בטלוויזיה באחת ניסה לשרוד ובשנייה מצא אהבה. היום הוא כבר נשוי באושר למלכת יופי במיל' ונערת זוהר בהווה, (לירן כוהנר, כאילו דה!) עם מראה של נסיך דיסני אנושי, גיא גיאור לא מתאמץ אפילו לנסות לשבור את תדמית הקזנובה שבנה לעצמו.

וואלה! סלבס תפסה את גיא גיאור באירוע של שלום מיכאלשווילי, שהשיק את קטגוריית המולטימדיה החדשה באתר שלו , אתר TOYZ, בטורניר XBOX חגיגי, שם הוא סיפר לה על כל הפעמים הראשונות והמשמעותיות בחייו.

גיא גיאור. ניר פקין
נסיך דיסני. גיא גיאור/ניר פקין

גיאור התפנה לשיחה אישית וצפופה עם וואלה! סלבס בה חשף חוויות שחווה בפעם הראשונה, כמו הטיסה הראשונה שלו ומתי נכתבה עליו כתבה בתקשורת, אבל השאלה הכי מעניינת הייתה כמובן מתי איבד את בתוליו - לזה ענה גיאור שהוא "לא מנשק ומספר", אבל גיאוש ממי, אף אחד לא דיבר על נשיקה...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא גיאור לירן כוהנר. מירוץ אדידס, ראובן שניידר
אוחז במלכת יופי במיל'. גיא ולירן/ראובן שניידר, מירוץ אדידס

לסיום, ורק כדי להשאיר את וואלה! סלבס עם פנטזיות וחלומות רטובים לשארית השנה, הוא הוסיף שמאז יש לו ניסיון רב שצבר במהלך השנים. כן? יש תמונות? וידאו? צילומי אילוסטרציה?


וואלה! סלבס איבדה את בתוליה בפעם הראשונה שאכלה פלאפל, עם עמבה ושלושה מלפפונים חמוצים. חזירה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גיאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully