וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת התקפה: מי שולח לקורין גדעון הודעות נאצה?

31.3.2016 / 12:25

'צבא האמת' של שי חי יוצא משליטה. הפעם על הכוונת: המנחה החיננית של 'האח הגדול', קורין גדעון. אז מי היא עשתה שהצליח לעצבן את צבא המטורללים? וואלה! סלבס גט א לייף

יואב דודקביץ'

'צבא האמת' של שי חי לא עוצר: אחרי שהגיעו עד נווה אילן כדי להבהיר לדיירים שנשארו בבית מה הם חושבים עליהם, ואחרי שגרמו למודחת אור סיונוב להחליף מספר טלפון - כעת יש להם מטרה חדשה: מנחת 'האח הגדול', קורין גדעון.

רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי מציגה: תרגיל התחמקות מלוכלך
שיר אלמליח חושפת חזה בהפקת אופנה בינלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאשימים אותה ברומן./מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיונות שונים שהעניקה בתקשורת בשבוע האחרון, גדעון אמרה כי מבחינת ההפקה יש אפס סבלנות כלפי אלימות, ובכך רמזה כי המעשה שעשה שי חי, בו בעט במיצג האומנותי של אור - נחשב למעשה אלים. תגובתו של צבא האמת המסור לא איחרה לבוא, כך מצאה עצמה המנחה החיננית מותקפת בכל מקום ברשת, וכן, גם בנייד הפרטי שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך: פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעריצים טוענים כי ההפקה התעלמה מפעולות אלימות של שאר הדיירים, וכי "בעיטה בקרטון" לא נחשבת למעשה אלים לעומת החרם שחווה שי חי בתוך הבית. בנוסף, מאשימים אותה 'החיילים' במשוא פנים, וכי ההעדפה שלה כלפי הדיירים האחרים מונעת מאינטרסים אישיים - ומצרפים תמונות שלה עם אחיו התאום של עומרי בן נתן, רועי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך: פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ידוע שאת מקומבנת עם אח של עומרי, אבל מי את שתגידי ששי חי אלים?", כתבה לה גולשת זועמת, "ממליצה לך ללכת לטיפול נגד הזיה, נמצאת שנייה וחצי בתור מנחה עם בגדים של הומלסית ופול מייק אפ שיסתיר את הכיעור שלך". גולשת אחרת כתבה: "אין לך דיעה משל עצמך קורין, את בסך הכל עוד בובת מריונטה שמופעלת על ידי יורם זק... שום חיוך שלך לא ימחק את רצף השקרים והשטויות שאת פולטת... ולסיום תתביישי!".

ארז טל, קורין גדעון. יואב דודקביץ'
תחת מתקפה. גדעון עם ארז טל/יואב דודקביץ'

אז אמנם קורין ורועי נפגשו במקרה בהופעה וצולמו בכמה תמונות למזכרת, אך השניים ממש לא ביחד. העובדות לא מונעות מהמעריצים להמשיך ולהתקיף את המנחה, ונראה שאם העניינים לא ירגעו, גם גדעון תאלץ להחליף את מספר הטלפון שלה.

וואלה! סלבס קוראת לצבא האמת של שי חי לחפש חיים. דחוף.

מה אתם חושבים על המתקפה על קורין? דברו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך: פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully