וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על סליון דיון

2.4.2016 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

סלין דיון. GettyImages
דיווה! סלין דיון/GettyImages

#סלין מרי קלודט דיון נולדה לפני 49 שנים למשפחה קתולית בעיירה שארלמאן שבקוויבק כצעירה מבין 14 ילדים. בגיל 5 שרה לראשונה על הבמה במועדון של הוריה, שנקרא "חבית היין הישנה". בשנת 1980, פנתה אמה לסוכן רנה אנג'ליל, שהוקסם מקולה ולקח על עצמו לקדם אותה. הוא משכן את ביתו כדי לממן את אלבומה הראשון, ובשנת 1981 הם הוציאו אלבום ראשון בצרפתית שהפך את דיון לכוכבת בקוויבק. בשנת 1982 השתתפה בפסטיבל הפופולרי העולמי שנערך בטוקיו כנציגת קנדה, וזכתה במדליית זהב.


#למרות הפרש הגילאים בין הזוג שעומד על 26 שנה, השניים התחתנו בשנת 1995 כדיון היתה בת 19 בלבד. החתונה של השניים נערכה במונטריאול, ושודרה בטלוויזיה ועלות הפקתה עמדה על חצי מיליון דולר. שמלת הכלולות של דיון עלתה 25 אלף דולר עם קריסטלים ששקלו למעלה משלושה קילו ומעיל פרווה. אגב, דיון צעירה בשלושה חודשים בלבד מבנה החורג. לשניים נולדו שלושה ילדים, שנאלצו להיפרד מאביהם לאחרונה, לאחר שאנג'ליל נפטר ממחלת הסרטן ב-14 בינואר 2016 בביתם שבלוס אנג'לס.

הבית של סלין דיון בפלורידה. ספלאש
סלין דיון ובעלה רנה אנג'ליל ז"ל/ספלאש

#דיון מגיעה ממשפחה מרובת ילדים, היא הצעירה מבין 14 אחים ואחיות. אמה, תרז (הידועה גם בקוויבק כ"מאמא דיון" בזכות כישורי הבישול שלה), נשבעה שלא תביא יותר ילדים לעולם, אבל בגיל 41 גילתה שהיא בהריון נוסף. משפחתה גם מאוד מוזיקלית, הוריה הקימו להקה מוזיקלית המורכבת מבני משפחתה שעשתה סיבוב הופעות לאורכה של קנדה כאשר דיון הייתה פעוטה.


# דיון מעולם לא סיימה את לימודי התיכון שלה, אבל קיבלה תואר דוקטור של כבוד מאוניברסיטת לוואל שבקוויבק ב-2008.


# שווי נכסיה של דיון הם מעל 630 מיליון דולר, בעבר היא הייתה בעלת מגזין בשם "מגזין סלין דיון", רשת מסעדות בקוויבק ומונטריאול, ובבעלותה מעל 500 זוגות נעליים. לא רע בסך הכל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סלין דיון ובעלה. Larry Busacca, GettyImages
דיון ואנג'ליל/GettyImages, Larry Busacca
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully