וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג: "מאז האירוסים אני סובלת מחרדה"

רגע אחרי הצעת הנישואין המרגשת בחג הפורים התיישבה השחקנית ועכשיו הפרנזטורית אגם רודברג מול המצלמות של וואלה! סלבס וסיפרה על החרדות והחיים שהשתנו, אם תסגור את השמיים ותחרים פלאפונים באירוע והכי חשוב? מי יעצב את השמלה והאם תחגוג חינה. וואלה! סלבס מברוק!

דייב שחר

אם בילתם את הימים האחרונים מתחת לאדמה אתם בטח לא יודעים שנערת הזוהר המקומית והילדה הכי יפה בגן המשחקים שנקרא "תעשיית הבידור" בישראל, אגם רודברג התארסה לבן זוגה בארבע וחצי השנים האחרונות, גל אמיתי. קולולולולו!


רגע אחרי ההכרזה ובטיימניג די מושלם (מושלם מדי אפילו) התיישבה וואלה! סלבס לשיחה אחד על אחד עם השחקנית ועכשיו גם הפרנזטורית שחלקה את הרגעים שאחרי ההצעה, החיים שהשתנו והחרדות שהתגברו.




רוצים עוד חדשות מרגשות?
שלום עכשיו: תניה גרבר וגרושתו של שי חי במפגש פסגה
השם המוזר והזמני שבחרה מארינה מקסימיליאן לבתה הבכורה
החופשה האקזוטית של ירדן הראל

אגם רודברג. יריב פיין, גיא כושי, מערכת וואלה! NEWS
וכמה שמביטים בה יותר, רואים שאין מה לדבר. אגם רודברג/מערכת וואלה! NEWS, יריב פיין, גיא כושי

הבוקר (ג') חזרה רודברג לתפקיד הפרזנטורית לאחר עשור של העדרות מטייטל זה יחד עם סטטוס חדש של מאורסת, על סט צילומי הקמפיין החדש של רשת האופנה Adika השחקנית בת ה-30 נראתה קורנת וזורחת מהחיים החדשים וגם קצת מודאגת כפי שסיפרה למצלמה "הרבה רגשות את האמת, שמחה, פחד, חרדה קלה, אהבה, כיף. זה מפחיד לשנות סטטוס שאתה רגיל אליו כל כך הרבה שנים ופתאום לשנות לסטטוס אחר. לא מספרים את זה לאנשים. מספרים רק על הכיף" .


רודברג מודה שהיא לא חובבת הפתעות ומספרת על הצעת הנישואין שהגיע בחג פורים האחרון לפני מספר ימים "זה היה בבית, לבד, בדיוק כמו שרציתי. אינטימי ומרגש.". מי שקיווה להציץ לטבעת האירוסים על סט הצילומים חווה אכזבה קלה, מאחר ורודברג החליטה שהיא שומרת את המתנה הרומנטית לעצמה ומסבירה שיש דברים שהיא חייבת לשמור בינה לבין בן הזוג שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אגם רודברג. יריב פיין, גיא כושי, מערכת וואלה! NEWS
יש הזמנות לחתונה כבר?/מערכת וואלה! NEWS, יריב פיין, גיא כושי

ומה לגבי החתונה? התוכניות עדיין בחיתולים אפשר לפנות הלו"ז לחודש אוגוסט הקרוב אז מרבית חבריהם של הזוג המאורס יהיו בחופשות מבימות התיאטרון ויהיו יותר פנויים לחגיגות השמחה, בפסח הקרוב היא תעלה על הבמות במחזמר 'תיבת נח', כך שזמן פנוי להכנות לא ממש יהיה לה. מה לגבי לסגור את השמיים עבורה? פחות לטענתה "מי יסגור לי את השמיים בדיוק". צלמים אמנם לא יכנסו פנימה ("אנחנו עדיין לא בהוליווד") אבל מודה שלדעתה לא תחרים כניסת פלאפונים.


כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה בקרוב מאוד הזוג המאורס יבלו את שעות העבודה גם ביחד אחרי שלוהקו למחזה הישראלי "הוא הלך בשדות" ויבלו את שלושת החודשים הקרובים גם בחדר החזרות מלבד ביתם המשותף. אז מי יארגן את החתונה? רודברג לא שוללת לשכור מארגנת חתונות מקצועית שתעזור לשניים לארגן את היום המיוחד שלהם "אני חושבת שזה יותר מגניב שאתה עסוק ולא חופר בדבר, זה כזה נהיה אובר רייטד הדבר הזה, שוכחים שזו מסיבה לחגוג את האהבה ואת החברות" אבל לא רומזת בהומור שאולי יחליטו בסוף ללכת על מסיבה המונית.

אגם רודברג. יריב פיין, גיא כושי, מערכת וואלה! NEWS
נחכה מחוץ לאולם/מערכת וואלה! NEWS, יריב פיין, גיא כושי

רודברג ואמיתי בני ה-30 הכירו לפני שש שנים במהלך לימודיהם בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, האהבה לא פרחה מיד, לה היה בן זוג והוא באותה תקופה טיפח זוגיות משל עצמו, אבל בזכות העין המפותחת של צוות המורים וההנהלה השניים לוהקו לשלל תפקידים זה לצד זו ובחדר החזרות האהבה פרחה. אז אולי החתונה תערך בכלל בסטודיו למשחק? זה רעיון טוב לדעתה, אבל על תבנו על זה.



בהמשך סיפרה רודברג על הרעיון לעשות חינה לבקשת אמה ואפילו קיבלה מתנה אישית מוואלה! סלבס לרגל המאורע, על צהלולים למצלמה אל תבנו אבל היא נשבעת שהיא מיומנת בהם. השידוך בין חברת האופנה לשחקנית הצעירה היה משמיים לאחר שבעלי החברה גילו שהיא בעצמה לקוחה קבועה של החברה מה שגרם להם לפנות אליה ולשבור עשור של היעדרות מול מצלמת הדוגמנות.




וואלה! סלבס הוחתמה לחוזה לשלוש שנים כפרזנטורית של מרפאה וטרינרית



בואו לרכל על הצעת הנישואין ותוכניות החתונה של רודברג בפייסבוק של וואלה! סלבס

אגם רודברג. יריב פיין, גיא כושי, מערכת וואלה! NEWS
כוכבת/מערכת וואלה! NEWS, יריב פיין, גיא כושי
אגם רודברג. יריב פיין, גיא כושי, מערכת וואלה! NEWS
גם מאחורי הקלעים מדובר בכוכבת בינלאומית/מערכת וואלה! NEWS, יריב פיין, גיא כושי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully