וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על האש: אסף גרניט ומגי אזרזר יוצאים

20.3.2016 / 0:02

הוא: שף טלוויזיוני מוכר עם מסעדות מצליחות, תכניות טלוויזיה וסקס אפיל כובש. היא: אחת השחקניות העסוקות והמוערכות בתעשייה. ביחד: אסף גרניט ומגי אזרזר מחממים את היחסים ומנהלים זוגיות טרייה. וואלה! סלבס ללקק ת'אצבעות

צילום: יוסי ציפקיס, בימוי: גיא גורן, עריכה: יותם וקס, קריאייטיב: לי פליישר

אין כמו האביב: פריחה, השמש יוצאת החוצה ואחרי גל פרידות קטן ( דש לאילנה ברקוביץ ואריק בנאדו וגפן ברקאי ועמית פרקש) - הגיע הזמן לקצת חדשות טובות ולבשר על זוגיות חדשה בביצה שמאחדת בין בני הדברים האהובים על וואלה! סלבס: אוכל, פרסום וכשרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביחד! מגי ואסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא: שף טלוויזיוני מפורסם עם מסעדות מפורסמות בארץ ובעולם, תכניות טלוויזיה מצליחות ועדת מעריצות לא קטנה. היא: אחת השחקניות הצעירות, המצליחות והמוערכות ביותר בתעשייה עם שיק אופנתי מעורר קנאה. ביחד: אסף גרניט ומגי אזרזר מאיימים להיות הזוג הכי לוהט בביצה המקומית.

השניים, שמנהלים בתקופה האחרונה זוגיות הרחק מעין המצלמות והפפראצי, נצפו לאחרונה במספר אירועים ברחבי העיר ומספר פאבים, כשהם לא משאירים הרבה מקום לדמיון, בזמן שהם לא מורידים את הידיים האחד מהשנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מגי אזרזר. ניר פקין
כבר לא רווקה לוהטת. מגי/ניר פקין

כזכור, גרניט, בן ה-38, מוכר לכם כשף של המסעדה המפורסמת 'מחניודה', אך בעיקר מתפקידו כשופט מ'משחקי השף'. ברזומה שלו נישואים למורן איפרגן, במאית סרטים דוקומנטריים אותה הכיר במסעדה שלו. לאחר שנה של זוגיות, השניים התחתנו והביאו לעולם את ליאו בן השלוש. בשנה שעברה הם נפרדו. אזרזר, לעומתו, זכורה לכולם מתפקידיה בסדרות 'כפולים' ו'חברות'. ברזומה שלה אפשר למצוא רומן קצרצר עם קותי סבג.

וואלה! סלבס חולמת למצוא שף פרטי שיעשה לה נעימי במיטה ובמטבח, המקומות החשובים ביותר בחייה.

מה דעתכם על הזוגיות החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully