וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: שי חי שוב מסתבך. הפעם עם התותחים הגדולים

17.3.2016 / 17:00

הפרידה של הזוג הכי מתוק בתעשייה, הרוקיסט הלוהט שיישב על כסא מסתובב, המאמא הרוקיסטית שסוף סוף חשפה את יורשת העצר, הוונדר וומן הישראלית ששרפה את המסך וכמובן, פליט הריאליטי שהסתבך עם ראש הממשלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותחת עם פרידה כואבת, אחרי הכל מתי בפעם האחרונה זוג כל כך יפה כמו עמית פרקש וגפן ברקאי החליט להיפרד ולהשאיר את כולנו שבורי לב?

גפן ברקאי, עמית פרקש. ניר פקין
ביוש. גפן ועמית/ניר פקין

אל המקום הרביעי מגיע הרוקיסט הלוהט, שלומי שבן, שבקרוב, כך נראה, יתפוס מקום על כסא מסתובב, ולא כחלק ממשחק, אלא כחלק מתכנית הריאליטי 'דה וייס'. אם הכל ילך כמתוכנן, הוא יישב ליד החברה הטובה נינט טייב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלומי שבן. ניר פקין
יסתובב על הכסא? שלומי/ניר פקין

ובמקום השלישי, עדיין בענייני נינט טייב, כי המאמי סלאש רוקיסטית סלאש אמא סאלש הנמסיס של שירי מימון חשפה את אמיליה שרה מזרחי, הלא היא בתה הבכורה. יותר נכון מישהו שהצטלם עם הזוג בארצות הברית העלה את התמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו: אמיליה שרה מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני, עוד אמא לוהטת, הלא היא גל גדות ששרפה את המסכים בעולם כולו כשהתארחה אצל אלן דג'נרס וג'ימי קימל יום אחר יום והצליחה להפנט את הקהל האמריקאי ולהביך את קימל כששאלה אותו מה הוא חושב על הציצים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסת! גל וג'ימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, שי חי שוב בכותרות, הפעם: הוא הצליח לעצבן גם את רני רהב וגם את, שימו לב, ראש הממשלה שלכם, ביבי נתניהו. אז בזמן שרני כינה אותו איש אלים, ביבי אמר שהוא לא מכיר את צבא האמת של פליט הריאליטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. שי וביבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully