וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מלחמת העירום של קים קרדשיאן

10.3.2016 / 17:00

האיש והצינור שמחכה ליורש עצר, הרוקרית ההורסת שתחזור לעולם הריאליטי, הביקור של אחת הדיוות הגדולות של עולם האופנה, האירוע המטורף של הגברת הראשונה של עולם הרכילות וכמובן המלחמה המתישה של כוכבת הטראש - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: עמרי וייס

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותח האיש והצינור, גיא לרר, שמצפה, ביחד עם אשתו, הדס שינדלר, לתינוק ראשון שיגיח לאוויר העולם בעוד כשלושה חודשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. גיא והדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי נמצאת אמא במשרה מלאה – נינט טייב שמה, שבקרוב מאוד תחזור כנראה לעולם הריאליטי, אלא שהפעם, במקום מתמודדת מן השורה – היא תהיה אחת המנטוריות בתכנית 'דה וויס'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נינט טייב במופע מחווה לאריק איינשטיין. נמרוד סונדרס
קאמבק?/נמרוד סונדרס

אל המקום השלישי מגיע הביקור של אחת הדיוות הגדולות בעולם – נעמי קמפבל, שהגיעה לביקור קצרצר בישראל במהלכו הספיקה לעשות סלפי עם פרס ועם שלל מפורסמות ישראל שניסו להבין איך עושים את זה בעולם הגדול.

נעמי קמפבל. ניר פקין
הנה באה המלכה. נעמי/ניר פקין

ומי במקום השני? אז נעמי קמפבל אמנם לא הייתה – אבל שלל מפורסמי ישראל הגיעו להקרנה המטורפת של וואלה! סלבס לסרט החדש של גל גדות 'טריפל ניין'. אז מלבד גלית גוטמן, סיון קליין ומיקי בוגנים – ניתן היה לראות שם את כוכבי האח הגדול והישרדות שחייכו למצלמות.

הקרנה וואלה סלבס. ניב אהרונסון
מרימים לוואלה! סלבס/ניב אהרונסון

ובמקום הראשון נמצאת האישה העירום והאינטרנט, הלא היא קים קרדשיאן ששוב צוקרברג מאיפה משתין הלייק, כשהיא מעלה שתי תמונות עירום שלה, יום אחר יום, וזוכה לאלפי לייקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully